Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Op onderstaande link kan je je netwerkdekking nakijken op de locatie waar je bent. Wat geeft dit als resultaat? Als dit uitstekend is dan is er mss een ander probleem. Ik zou zeker de klantendienst eens contacteren. Mogelijk stellen ze voor om je Sim kaart te ruilen in een nieuwe?
Heb je je gsm al eens volledig afgezet en terug opnieuw opgestart op de locatie van slechte 4G? Zo probeert die eens een nieuwe verbinding te maken die mogelijks beter is.
Tot slot, probeer indien mogelijk je Sim kaart eens in een andere gsm te steken. Mogelijks kan het ook aan de gsm liggen? Welk model heb je?
Tot slot zou ik ook bellen via Wifi inschakelen zodat je op plaatsen waar je dan slecht netwerkontvangst hebt en bijgevolg ook waarschijnlijk slechte mobiele data (4G) je dan via de Wifi kan bellen wat het gesprek ook ten goede komt.
http://apps.orange.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
@Miguelvanackere goedenavond,
kan je meer uitleg geven over hoe en wat en met wat?
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |