annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte bereikbaarheid thuis

Topic gestart op: 18-09-18 10h39

Antwoorden: 2 antwoorden

Diegovermeersch
Aspirant verkenner

Slechte bereikbaarheid thuis

OPGELOST

Ik heb bij mij thuis een hele slechte verbinding met mijn gsm. Is er daar een oplossing voor?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Manu
Veteraan verkenner

Indien je netwerk binnenshuis inderdaad slecht is, kan je een femtocell versterker aanvragen bij Orange.

Dit toestel sluit je dan aan via een UTP kabel (internet kabel) aan je modem, en uw Orange netwerk zal versterkt worden in uw huis waardoor je beter bereik zal hebben.

Je kan het beste even naar de technische dienst bellen via het nummer 5000 en zij kunnen u dit dan zelfs gratis bezorgen, na goedkeuring van uw dossier.

Groetjes

Manu

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Manu
Veteraan verkenner

Indien je netwerk binnenshuis inderdaad slecht is, kan je een femtocell versterker aanvragen bij Orange.

Dit toestel sluit je dan aan via een UTP kabel (internet kabel) aan je modem, en uw Orange netwerk zal versterkt worden in uw huis waardoor je beter bereik zal hebben.

Je kan het beste even naar de technische dienst bellen via het nummer 5000 en zij kunnen u dit dan zelfs gratis bezorgen, na goedkeuring van uw dossier.

Groetjes

Manu

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Diegovermeersch u kan bellen via wifi activeren op uw gsm . https://www.orange.be/nl/netwerk/vowifi

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen