annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte mobiele verbinding binnenshuis en buitenshuis

Topic gestart op: 18-09-18 16h41

Antwoorden: 2 antwoorden

blindbob
Rekruut scout

Slechte mobiele verbinding binnenshuis en buitenshuis

Ik zit al een tijde te kampen met het probleem dat als ik ergens mijn mobiel internet moet gebruiken dat ik meestal op EDGE zit. Dit vooral in regio Diepenbeek (waar ik ook woon). 
Ik heb de test gedaan met BeCover+ van test aankoop op mijn thuislocatie , deze gaf mij 0 punten...
Hoe komt het dat ik zo slecht scoor?


Verder heeft een vriend van mij ook orange maar zijn mobiel internet was een stuk sneller. Hangt dit af van welk abbonement je neemt?

Alvast bedankt!
een toch wel trouwe en tot nu toe tevreden klant

Labels (3)
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@blindbob het heeft niks te maken met uw abonnement wat u neemt binnen Orange. Dat er slecht bereik is van uw mobiele data kan de volgende oorzaken zijn : uw omgeveing heeft te weinig dekking , uw woning is te goed geisoleerd of het ligt aan uw gsm . U zegt dat een vriend van u het probleem niet heeft maar is dat dan ook bij u in de woning of woonplaats ? En als u uw simkaart omzet in de gsm van die vriend heeft u dan ook zo slecht signaal ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@blindbob  schreef:

Ik zit al een tijde te kampen met het probleem dat als ik ergens mijn mobiel internet moet gebruiken dat ik meestal op EDGE zit. Dit vooral in regio Diepenbeek (waar ik ook woon). 
Ik heb de test gedaan met BeCover+ van test aankoop op mijn thuislocatie , deze gaf mij 0 punten...
Hoe komt het dat ik zo slecht scoor?


Verder heeft een vriend van mij ook orange maar zijn mobiel internet was een stuk sneller. Hangt dit af van welk abbonement je neemt?

Alvast bedankt!
een toch wel trouwe en tot nu toe tevreden klant


Hey @blindbob,

Ik heb je vraag verplaatst naar "mobiel". Daar kunnen onze Tribers én @Totem , de Grote Wijze je verder helpen. 

Good luck ;-)!

Tribegroetjes
Assia

Leden met de meeste pluimen