annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sms berichten die niet aankomen of dubbel ontvangen

Topic gestart op: 29-12-19 22h33

Antwoorden: 11 antwoorden

Cheyenne_ntbm
Gewaardeerd verkenner

Sms berichten die niet aankomen of dubbel ontvangen

Al meer dan 3 jaar klant bij orange en heb regelmatig het probleem dat berichten niet aankomen terwijl ze bij mij perfect verzonden zijn. Ook krijgt mijn vriend ze soms dubbel terwijl ik zijn sms’en soms ook dubbel ontvang. Heeft er iemand een idee ?

 

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Al meer dan 3 jaar klant bij orange en heb regelmatig het probleem dat berichten niet aankomen terwijl ze bij mij perfect verzonden zijn. Ook krijgt mijn vriend ze soms dubbel terwijl ik zijn sms’en soms ook dubbel ontvang. Heeft er iemand een idee ?

Ugh @Cheyenne_ntbm,

Totem hoopt dat het nu in orde is. Anders kan je altijd je simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in jouw toestel te plaatsen en zien wat er gebeurt door opnieuw een sms te sturen.

Als het steeds niet werkt kan je direct contact opnemen met de Customer Service stamleden of de Webcare-stam.

Totem's zonnegroeten,

Totem 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cheyenne_ntbm  het probleem kan aan de simkaarten zijn maar ook aan het toestel zelf. U zegt dat uw vriend ook soms dit probleem heeft. Heeft u al eens contact genomen in die drie jaar met de klantendienst de 5000 ? Zou dat eens doen en dan een dossier aan laten maken. Ook duidelijk uw dubbele smsen of de niet aangekomen smsen door geven en dan bedoel ik meer de nummers waar u naar stuurt plus daarbij de tijdstippen wanneer er gestuurd is en de datum  wanneer de smsen dubbel aangekomen zijn of niet aangekomen zijn. Enkel dan kan men uw probleem nakijken  om het op te lossen. De datums en tijdstippen zijn belangrijk omdat er nagezien wordt wat er met het bericht gebeurd. Dit probleem hoeft namelijk niet bij u te liggen kan ook tussen twee providers gaan of bij 1 persoon , daarom belangrijk die voorbeelden. Geen voorbeelden is geen echte oplossing dat wil ik er wel bij meegeven omdat men dan niks kan nakijken van wat er gebeurd met de sms.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cheyenne_ntbm
Gewaardeerd verkenner

Bedankt ! Had al eens langs geweest in een orange shop, maar toen hebben ze daar weinig aan gedaan. Zal eens de tijdstippen bijhouden! 

Is gewoon zeer lastig 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Cheyenne_ntbm 

Ook een gegeven dat belangrijk om weten is: heb je dat enkel voor wanneer je met uw vriend sms't of gebeurt dat ook met smsjes naar eender wie of van eender wie?

Zijn uw vriend en jij klant bij dezelfde provider?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen