annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Storing op het netwerk

Topic gestart op: 29-10-19 09h38

Antwoorden: 22 antwoorden

RNDavus
Aspirant verkenner

Storing op het netwerk

Zijn er toevallig storingen regio lanaken? Internet werkt hier helemaal niet opt moment. 

Labels (1)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
patrick2
Wijze
Wijze

@Mobileventures  om in aanmerking te komen voor de femtocell moet men een abonnement hebben bij Orange. Als men belt en vraagt voor een Femtocell zal men eerst een meting doen , zo is het bij mij ook gedaan. Dan hebben ze gezien dat het geen zin had om de masten te versterken dus hebben ze mij ook een femtocell opgestuurd. Nu heb ik vol bereik van hun dus geen probleem. Als men een moderne gsm heeft dan ondersteunen deze ook bellen over wifi. Beetje provider afhankelijk want Orange bied aan meer gsm toestellen ondersteuning voor bellen via wifi dan Telenet. Mijn Telenet abonnement wordt dus ondersteund met bellen via wifi wat heel goed werkt. Ik heb ook geen ontvangst met de Telenet kaart van de femtocell dus is echt aan Orange gebonden. Dus nu heb ik met de twee providers heel goed bereik. Buiten was het al goed maar het huis te goed geisoleerd dus heb ik minder ontvangst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Axel-malysse
Veteraan verkenner

Je kan eens informeren bij orange via Messenger of bellen 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@RNDavus  ik vind  niet direct iets terug van een algemen storing bij Orange maar ook niet bij Telenet , omdat Orange deze kabel gebruikt. Het kan wel zijn dat er algemene werken zijn waar u niet van op de hoogte bent gebracht. Kijk eens naar uw modem of er lichtjes op branden moest dat zijn herstart dan eens al uw toestellen in uw netwerk. Moest dat geen verbetering brengen zou ik eens bellen naar de klantendienst 5000 en vragen of er ergens een storing is of werken. De actuele storingen die ik bekijk zitten wel vertragingen in dus het kan perfect zijn dat u nu de eerste bent die het merkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen