annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoonlijn valt na enkele minuten weg

Topic gestart op: 30-04-20 13h54

Antwoorden: 7 antwoorden

ikbenclaudia
Gewaardeerd verkenner

Telefoonlijn valt na enkele minuten weg

OPGELOST

Ik word al een tweetal weken geconfronteerd met een telefoonlijn die na een paar minuten wegvalt.

Op mijn GSM heb ik, zowel bij inkomende als bij uitgaande oproepen, eerst enkele minuten mijn contactpersoon aan de lijn. Dan ineens valt mijn gehoor weg, dus ik hoor mijn contactpersoon niet meer en zij mij wel, en dan valt ineens de verbinding weg. Terugbellen kan niet, ik moet een minuutje of twee wachten en dan lukt het wel.

Nog mensen met die problemen?
Heel vervelend, ik werk van thuis uit momenteel en op sommig

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ikbenclaudia  het is dus een toestel probleem dat is duidelijk. 

Je geeft aan dat je toestel nog maar een half jaar oud is dat wil zeggen dat je nog garantie hebt op je toestel. Zoek je aankoop bon maar vast op want je gaat deze terug moeten sturen. Dit valt uiteraard in je garantie want dat heb je twee jaar. ( op de batterij maar zes maanden ). Afhankelijk van waar je die gekocht heb kan je die misschien naar daar terug sturen of zij geven aan dat je hem ergens anders naar toe moet sturen. Kopie van je aankoop bon erbij en je bent vertrokken. Je dient hiervoor weken te wachten want een reparatie is niet simpel. Eerst wordt er gezien of het te repareren is zo niet zal je een nieuw toestel krijgen maar dit beslist de fabrikant. Dan zullen ze contact opnemen hoe verdere stappen te ondernemen. 

Als het kan neem ook eens contact op met de firma of shop waar je die gekocht heb. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@ikbenclaudia  het is dus een toestel probleem dat is duidelijk. 

Je geeft aan dat je toestel nog maar een half jaar oud is dat wil zeggen dat je nog garantie hebt op je toestel. Zoek je aankoop bon maar vast op want je gaat deze terug moeten sturen. Dit valt uiteraard in je garantie want dat heb je twee jaar. ( op de batterij maar zes maanden ). Afhankelijk van waar je die gekocht heb kan je die misschien naar daar terug sturen of zij geven aan dat je hem ergens anders naar toe moet sturen. Kopie van je aankoop bon erbij en je bent vertrokken. Je dient hiervoor weken te wachten want een reparatie is niet simpel. Eerst wordt er gezien of het te repareren is zo niet zal je een nieuw toestel krijgen maar dit beslist de fabrikant. Dan zullen ze contact opnemen hoe verdere stappen te ondernemen. 

Als het kan neem ook eens contact op met de firma of shop waar je die gekocht heb. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ikbenclaudia
Gewaardeerd verkenner

Patrick,

Daar vreesde ik al voor. Jammer ...

Bedanlt voor je hulp! Ik ga aan de slag.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@ikbenclaudia 

En dat ander toestel hoeft zelfs geen smartphone te zijn, een klassieke gewone gsm kan daar ook voor dienen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen