Mobiel netwerk
Hoe zit het mobiele netwerk van Orange in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerde genezer

Update storing Orange

Update van Orange: Het netwerk is weer beschikbaar. Indien je nog geen verbinding hebt met vast internet, kun je dit oplossen door je modem te resetten.

Bij mij is alles terug in orde!

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Highlighted
Ervaren verkenner

Het was een algemene storing bij Orange.

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

19 jaar klant ondertussen bij Orange maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zijn ondertussen 4 dagen verder n nog valt de 4g verbinding regelmatig weg. Klantendienst komt met de grap om de simkaart eens uit n in de steken. 4 dagen n 0 communicatie naar ons toe. N ik ben blijkbaar niet de enigste als ik kijk naar het aantal meldingen. Iemand zicht op wanneer alles weer vlot zal verlopen. We betalen tenslotte voor een service die momenteel te wensen laat. 

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

@Andypeerden 

Ik heb ook problemen gehad maarbij mij was het opgelost nadat ik de telefoon herstart heb.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Dank voor je tip maar ik heb alles al geprobeerd. Probleem ligt echt bij Orange

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

@Andypeerden 

Ja ik had het daarnet ook weer!

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Iemand van orange die even dit wil toelichten? 

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

 

 

Iemand van orange die even dit wil toelichten?

Ugh @Andypeerden,

Jammer genoeg werkt de klantendienst niet op Tribe, je kan zeker een herhaling sturen naar de webcare stamleden op sociale media, zodat zij een kjkje in je dossier nemen.

Probeer ook om de instellingen van je toestel te controlleren via deze console.
Totem's zonnegroeten,

Totem
 

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen werkt alles terug naar behoren. Ik stoor me gewoon aan het feit van de gebrekkige communicatie naar de klant toe, te meer omdat dit probleem verspreid zat over meerdere dagen. Ik heb geen sociale media maar bedankt voor de tip. 

Leden met de meeste pluimen