annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbinding gsm

Topic gestart op: 27-08-21 17h19

Antwoorden: 2 antwoorden

Tacha
Aspirant verkenner

Verbinding gsm

OPGELOST

We zijn onlangs overgestapt van Telenet naar Orange. Nu hebben mijn man en ik problemen met de verbinding op ons gsm. We hebben allebei een Honor 8x en de verbinding valt constant weg. Soms krijgen we 'toegang ontzegd. Onze kinderen hebben een Samsung en geen problemen. Geen idee of dat een verschil kan geven. Bij toegang ontzegd komt info Mac adresfiltering inschakelen voor thuis netwerken maar heb geen idee hoe ik dit moet doen. Kan iemand ons helpen aub. Heb al vanalles proberen zoeken maar kan geen oplossing vinden. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Tacha
Aspirant verkenner

Hey Josette, bedankt voor je antwoord. Gisteravond extenders ontvangen en verbinding met Internet via de extender gedaan en voorlopig is ons probleem opgelost. Hopelijk blijft het zo. Anders probeer ik uw oplossing. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Tacha  goedemorgen,

je kan hier naar een oplossing van iemand eens gaan lezen:

https://community.orange.be/t5/Mobiel-netwerk/Internet-werkt-niet-Mac/m-p/66159#M1342

Wie weet helpt het je.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Tacha
Aspirant verkenner

Hey Josette, bedankt voor je antwoord. Gisteravond extenders ontvangen en verbinding met Internet via de extender gedaan en voorlopig is ons probleem opgelost. Hopelijk blijft het zo. Anders probeer ik uw oplossing. 

Leden met de meeste pluimen