annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbonden maar nergens internet

Topic gestart op: 16-11-20 11h42

Antwoorden: 9 antwoorden

DellaFieno2
Gewaardeerd verkenner

Verbonden maar nergens internet

Ik heb sinds een paar dagen geen internet. hierdoor kan ik mijn meetings en cursussen niet volgen. Het lampje op mijn Siligence modem flikkert en ik heb het snelste internetpakket of extra boost genomen maar nu is dit nog steeds niet opgelost.

zowel mijn laptops als gsm werken niet en mijn 4G slinkt hierdoor snel. Ik heb al 2x gebeld naar Orange maar krijg geen gehoor. Uittrekken van stekkers en heripstarten van toestellen of netwerken vergeten halen niets uit!

Kan iemand me hierbij helpen aub? 🙏🏽

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@DellaFieno2  kan je in die uitleg ook zeggen hoe je verbonden bent en wat is de exacte opstelling hoe je op je internet geraakt? Dus daarmee bedoel ik dan staat er een router tussen heb je powerlines of een AP in je opstelling staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
DellaFieno2
Gewaardeerd verkenner

Hoi Patrick

De opstelling is normaal, dat wil zeggen dat mijn modem verbonden is met de tv en via de kabel naar de muur.

Het bovenste lampje van het wifi signaal flikkert en ik kan me “verbinden” maar er is geen internet beschikbaar. Dit had ik gisteren ook met de tv. Dan heb ik de kabels uitgetrokken, alles afgelegd en opnieuw opgestart maar tot op heden nog geen verandering. Ik heb alles gedaan wat er online te vinden is, alleen is er 1 pagina waarop je kan klikken voor hulp bij internetproblemen, maar als ik er op klik dan staat dat de pagina niet beschikbaar is.

ik heb de klantendienst al 2x gebeld en ook de 2 shops maar geen gehoor, nog hulp gekregen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DellaFieno2  heb je ook al eens een kabel rechtstreeks tussen modem en pc gehangen ? Dus niet met dat kastje aan de muur ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
DellaFieno2
Gewaardeerd verkenner

Hoe bedoel je juist? Dit is zo’n witte kabel die vanuit de muur vertrekt. Bedoel je om deze te verwijderen aan de muur want deze kan niet in mijn pc? 
ik heb ook geen internet op mijn gsm en mijn google home functies werken ook niet, dus het is eigenlijk overal een probleem... 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen