annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

VoLTE en VoWifi op samsung galaxy s9

Topic gestart op: 12-02-20 18h56

Antwoorden: 8 antwoorden

Timoties
Aspirant verkenner

VoLTE en VoWifi op samsung galaxy s9

Hallo

Ik heb 2 jaar geleden een samsung galaxy s9 + gekocht bij proximus, met bijhorend abonnement. VoLTE heeft hier altijd op gewerkt. Onlangs ben ik overgeschakeld naar Orange. Sindsdien werkt VoLTE niet meer, hoewel dit wel ingeschakeld is. Met VoWifi juist hetzelfde, terwijl bij mijn vriendin met een samsung galaxy s10e dit wel allemaal werkt. 

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Ik ben technisch aangelegd maar dit probleem krijg ik niet opgelost. 

Alvast bedankt voor feedback!

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

Ik heb 2 jaar geleden een samsung galaxy s9 + gekocht bij proximus, met bijhorend abonnement. VoLTE heeft hier altijd op gewerkt. Onlangs ben ik overgeschakeld naar Orange. Sindsdien werkt VoLTE niet meer, hoewel dit wel ingeschakeld is. Met VoWifi juist hetzelfde, terwijl bij mijn vriendin met een samsung galaxy s10e dit wel allemaal werkt. 

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Ik ben technisch aangelegd maar dit probleem krijg ik niet opgelost. 

Alvast bedankt voor feedback!

Hallo @Timoties,
Aarzel zeker niet om het laatste antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo

Ik heb 2 jaar geleden een samsung galaxy s9 + gekocht bij proximus, met bijhorend abonnement. VoLTE heeft hier altijd op gewerkt. Onlangs ben ik overgeschakeld naar Orange. Sindsdien werkt VoLTE niet meer, hoewel dit wel ingeschakeld is. Met VoWifi juist hetzelfde, terwijl bij mijn vriendin met een samsung galaxy s10e dit wel allemaal werkt. 

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Ik ben technisch aangelegd maar dit probleem krijg ik niet opgelost. 

Alvast bedankt voor feedback!

Hallo @Timoties,
Aarzel zeker niet om het laatste antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Ingeval dit niet zou werken kun je altijd *#*#86583#*#* intoetsen, indien je nog geen volte hebt zou dit het kunnen activeren.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Timoties ,

Dus VoLTE is geactiveerd en je toestel heeft wel een 4G dataverbinding maar gaat niet op VoLTE ?
Gaat je toestel wel op VoWiFi in airplane mode met wifi aan ?

VoWiFi is op de Galaxy S9 altijd actief (wifi preferred) als de kwaliteit van het wifi netwerk goed is.
Helaas is dit niet het geval op de S10 (instelling mobile preferred), die maakt pas een verbinding als er geen of heel slechte mobiele ontvangst is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen