annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volte niet te activeren

Topic gestart op: 28-10-20 23h33

Antwoorden: 2 antwoorden

Jonah911
Gewaardeerd verkenner

Volte niet te activeren

Hallo,

Ik ben in bezit van een realme 6 pro.

VoLTE is beschikbaar op toestel (te controleren via een app en gezocht op internet) maar ik krijg het niet geactiveerd op toestel.

Via *#*#4636#*#* ook niet te activeren.

Op de blog van site gezien dat orange wel degelijk VoLTE ondersteunt maar waarom dan niet voor alle toestellen die het beschikbaar zouden hebben?? Ergens een activering nodig van Orange zelf?

Bedankt!

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Jonah911  hier heb je een lijst met compatibele toestellen die Orange ondersteund. 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/ik-ondervind-netwerkproblem...

Het is niet zo als je het vind via een app of via de fabrikant zelf dat ook de providers hier de techniek ondersteunen. Er is een samenwerking tussen de fabrikanten en de providers. Het zal misschien ooit wel komen maar zolang je toestel niet in de lijst staat zal het deze niet ondersteunen. Orange is niet de enige provider want Telenet heeft ook exact hetzelfde aan de hand. Staat je toestel niet in de lijst dan zal je moeten wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomN
Orange-werknemer

Als aanvulling op @patrick2 zijn correcte info ook nog even deze tip:


Zorg ook dat je de laatste software van je telefoon hebt geïnstalleerd.  Zodra de telefoon compatibel zou worden brengt de fabrikant de nodige software update uit (dit is bij de Android toestellen meestal het geval).

Leden met de meeste pluimen