annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vowifi A52 samsung

Topic gestart op: 01-05-21 08h36

Antwoorden: 14 antwoorden

Dimitri26
Ervaren verkenner

Vowifi A52 samsung

OPGELOST

kan er iemand bevestigen dat vowifi werkt op dit toestel en het orange netwerk?

bij de lancering van het toestel leek het niet te werken en heb ik het toestel retour gestuurd.

 

Vriendelijke groeten

 

Dimitri

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Dimitri26  

Dat is dan wel heel raar want op de A72 die ik heb werkt dat wel. Heb toen de Orange simkaart erin gedaan en heb VoWifi dat werkt. Nu heb ik daar een andere simkaart in gedaan voor mijn andere nummer en daar werkt dat niet op want dat is Proximus en die ondersteunen dat niet. 

En het vinkje weg laten bij spes van het toestel ? Dat is wat Samsung tegen Orange zegt dat het werkt en het werkt ook effectief op een Samsung toestel. En dus het zit bij de specs en dus moet dat vinkje er staan zo simpel is het. 

Je gaat echt even geduld moeten hebben voor de activering er is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Dimitri26
Ervaren verkenner

alvast bedankt voor je reactie

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dimitri26  

Ik kan het niet direct bevestigen omdat ik de A52 niet heb. Maar als je daar je simkaart in steekt kan dat wel even duren voor dat Orange dat activeert. De activering ervan gebeurd ook niet altijd van zelf want dat dient op je simkaart actief gezet te worden. Als je even de klantendienst had gebeld of een berichtje had gedaan via Messenger , wel een Facebook account nodig , dan hadden ze misschien die optie op afstand kunnen activeren. 

Het is ook niet gezegd dat als je een nieuw toestel koopt dat die optie VoWifi direct via de provider werkt. Er dient een samenwerking te zijn met de fabrikant en de provider. Kan goed zijn dat de lagere toestellen pas over een maand of twee maanden erbij komen in de lijst voor ondersteunende toestellen. Nu heb je het toestel terug gestuurd en daar mankeert dus niks aan want via je toestel zelf is er geen enkel probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dimitri26
Ervaren verkenner

op die moment was mijn sim al vowifi actief. In de S9 deed die het maar in de A52 die pas enkele dagen uit was niet .

alvast bedankt voor je reactie

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dimitri26  

Dan had je dus geduld moeten hebben dan zal dit op de A lijn van Samsung ook snel actief staan. Samsung en Orange werken op dat gebied wel goed samen daar is dat wel redelijk snel op actief op de nieuwere toestellen. Trouwens ik heb de A72 en daar is dat wel op actief daar werkt het op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dimitri26
Ervaren verkenner

Als ze zeggen dat het toestel vowifi heeft (zie bijlage) moet het ook direct werken.ik heb binnen geen bereik dus kan ik niet wachten. net als hun lijst compatibele toestellen. ze zijn gewoon lui op dat gebied om deze te update

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen