Mobiel netwerk
Hoe zit het mobiele netwerk van Orange in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Zeer matige ontvangst thuis

OPGELOST

Ik heb een heel slechte ontvangst in huis met de smartphone.

Dit is heel frustrerend omdat ik later altijd meldingen krijg van oproepen die ik gemist heb.

Ik heb ondertussen ook al de simkaart in een ander toestel geprobeerd maar de ontvangst blijft slecht.

Is hier een oplossing voor?

Labels (2)
0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Bellen via WiFi werkt goed, Het enige nadeel is dat dit blijkbaar enorm veel van mijn batterij vreet ...??? Nog iemand die dit reeds ondervonden heeft?

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Chris10 

Nee, ik kan dat niet bevestigen. VoWiFi en VoLTE staan beide permanent aan bij mij, en ik doe twee dagen met een lading.

Ben wel geen jongeling die vergroeid is met zijn foon ... 😋

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Haha.. ik ook niet hoor 😄  (Ben er 54 ! ) .... zeker geen intensief gebruik.... IPhone is wel al een jaar of 3 oud... misschien ligt daar de reden  zoals patrick2 al  zei... 😉

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Chris10  kijk daar heb je je reden. Hoe ouder een iphone des te meer die aan je batterij vreet. Mij vroeg van de week nog eentje is jou batterij ook zo snel leeg na de update want mijne vliegt er door. Maar die is ook al een paar jaar oud die gsm dus het kan hoor. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
Highlighted
Leidende sjamaan

Ja, dat is ook weer zo een marketing strategie van de fabrikanten. Vroeger kon je een defecte of versleten batterij vervangen. Tegenwoordig, en dan zeker in het duurdere segment, kan dat niet meer.

Gevolg: batterij versleten of defect => nieuwe foon kopen ... Kassa kassa ...

Voor wie het aandurft om met mes, schroevendraaier en soldeerbout om te gaan kan het nog wel eens lukken, maar hoeveel zijn er dat?

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen