annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

femtocell installeren

Topic gestart op: 12-05-20 12h52

Antwoorden: 4 antwoorden

gielenwendy
Aspirant verkenner

femtocell installeren

Goeiemiddag,

ik heb zonet mijn femtocell ter verbetering van uitgaande/inkomende gesprekken ontvangen. Ik heb echter mijn modem in de kelder hangen, zou in principe moeten boren om de femtocell te verbinden met de modem. Is er een andere oplossing, kan je deze op een andere manier verbinden? Wij zijn een beetje leken op dit gebied 🙂

Alvast bedankt voor een reactie

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@gielenwendy  

Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@gielenwendy  er zijn wel andere opties hoor dan boren.

Je kan eventueel eens zien op je normale verdieping waar je die wil plaatsen waar je internet kabel binnenkomt. Dat kan zijn een kastje aan de muur waar je internet kabel insteekt of een powerline. Je kan vandaar uit vertrekken om er bijvoorbeeld een switch tussen te zetten. Aan die switch kan je dan perfect de femtocell verbinden en het werkt. Maar je moet wel eerst weten waar je de femtocell wil plaatsen want die dekt niet heel je huis. Maar laat maar weten hoe je internet binnen komt dan kunnen we misschien iets meer uitleg geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


gielenwendy
Aspirant verkenner

Dank je wel alvast!

Ik denk dat ik deze het beste installeer in de living of keuken, in de keuken ondervind ik de meeste problemen. Vreemde is dat we tot 2 weken geleden hier geen problemen mee hadden, dus ik denk persoonlijk ook niet dat het gaat verholpen zijn met die femtocell aangezien het in het verleden wel goed gewerkt heeft..

Ik heb wel in mijn bureau een router staan, maar daar kan ik die waarschijnlijk niet op aansluiten en dat zal dan ook zijn effect niet hebben?

Naar aansluiting denk ik dat ik dat best straks even met mijn man bekijk dan 🙂

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@gielenwendy  het kan werken aan je router geen probleem. Het gaat erom dat de Femtocell een internet verbinding nodig heeft en die komt van de modem. Wat er tussen staat doet niet geheel terzake dus dat kan dan bij jullie ook een router zijn. 

Niet te hard zeggen hoor dat de Femtocell niet werkt of niet geheel je probleem oplost. Bij mij thuis in de keuken heb ik erg slecht bereik van elke provider. Nu met de Femtocell daar te zetten heb ik van Orange volle streepjes bereik en kan ik heel goed bellen en gebeld worden. Dus die Femtocell doet heel goed zijn werk ben daar erg tevreden van. Mijne zit aangesloten op een switch. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen