annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen mobiel internet

Topic gestart op: 15-12-20 17h06

Antwoorden: 22 antwoorden

frederique2304
Ervaren verkenner

geen mobiel internet

hallo

vorige donderdag nieuwe smartphone met nieuwe simkaart aangekomen. overgestapt van proximus naar orange. Sinds maandag morgen is de nieuwe simkaart geactiveerd en bereikbaar op nieuwe smartphone. 

maar spijtig genoeg heb ik nog geen mobiel netwerk, enkel wifi. 

Iemand raad ? 

dankjewel 

 

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Josette
Wijze
Wijze

@frederique2304  goedenavond, 

van mij krijg je eerst deze: 

Tagnieuw.jpg

Neem even contact op met FB dan via Messenger een bericht:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/ 

of via 5000 met de telefoon.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@frederique2304 

Welk merk en type smartfoon heb je?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


frederique2304
Ervaren verkenner

Samsung s10 lite

Cdt24801
Wijze
Wijze

@frederique2304 

Kijk eens na onder "mobiele netwerken" of "Netwerkmodus op "4G/3G/2G (automatischverbinden)" staat.

Verder nog de "Namen toegangspunten" checken. Daar moet Orange internet staan met "mworld.be"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen