annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen verbinding

Topic gestart op: 30-03-20 17h01

Antwoorden: 4 antwoorden

mennerke
Rekruut scout

geen verbinding

14 dagen geleden overgestapt van Koala naar Go Intense samen met mijn vrouw

Haar kaart en tel doet het prima

Ik heb een nieuwe sim kaart ontvangen daar de oude het niet meer deed

Tot vandaag niet telefonisch bereikbaar...

Maar sinds ongeveer 16.00uur helemaal geen verbinding meer,krijg steeds melding kaart niet geregistreerd op netwerk,kan de dienst helemaal niet meer bereiken,iemand raad?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@mennerke  beste is je vraag te sturen via messenger of twitter. Deze zullen het door geven aan de juiste diensten en daarna opnieuw contact met u opnemen als het is opgelost. je kan de 5000 bellen met uw vrouw haar gsm maar houd rekening met de langere wachttijden dan normaal.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Soms moet je geluk hebben met die 5000. Mijn wachttijd bij de klantendienst was nog geen 10 sec en mijn probleem werd heel vlug opgelost.

Heel blij 😊

mennerke
Rekruut scout

IK contacteer reeds 14 dagen via messenger,hang sinds deze middag aan de pc krijg gewoon geen antwoord,klantendienst...ja doen we maar al meer dan 2 uur aan het proberen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@mennerke  ja ik weet het op dit moment zijn er veel vragen die door deze diensten moeten worden opgevangen. Zelf heb ik ook een dossier lopende en heb nog geen antwoord gehad. Nu is het voor mij niet dringend maar bereikbaarheid met een gsm is dringender. Hopelijk zullen ze u snel een bericht achterlaten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen