annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe vraag ik uitbreiding van het Orange netwerk aan?

Topic gestart op: 26-07-19 16h48

Antwoorden: 24 antwoorden

emp62
Gewaardeerd verkenner

hoe vraag ik uitbreiding van het Orange netwerk aan?

ik heb een prepaid kaart gekocht van ORANGE om te testen hoe de 4G ontvangst is op mijn locatie. Want mijn eigelijke doel is internet via het Flybox abonnement. Nu heb ik helaas geen 4G dekking bij mij thuis. Ongeveer 1.5km naar het noorden staat een zendmast met ORANGE apparatuur. Als ik daarheen rijd werkt het prima 16 mbps Down en Up. Ongeveer 1km ten zuiden van mij staat ook een zendmast. Daar zijn spullen van BASE maar volgens mij niet van ORANGE. Want ik krijg daar helemaal geen signaal. BASE doet het prima. BASE doet het ook prima bij mij thuis.

Dus ik wil graag een aanvraag indienen zodat ORANGE hun apparatuur ook aanbrengt op die mast 1km ten zuiden van mijn huis. Hoe doe ik dat? Is het mogelijk een aanvraag in te dienen?

Het gaat om de mast aan de N633 4987 Stoumont:

Coördinaten: 5.73569O / 50.43987N
Lambert: X: 247098 / Y: 126341 m 

Aan de locatie Quarreux (hele straat) is geen 4G signaal van ORANGE helaas. 

Labels (2)
24 ANTWOORDEN 24
emp62
Gewaardeerd verkenner

ja bedankt, zal ik doen. Initieel eerst een week gewacht met het idee dat ik satelliet zou nemen. Dat is nu van de baan. Uitbreiding van vast netwerk wacht ik al op sinds 2007, dus dat zal niet gaan gebeuren. Dan maar blijven zeuren bij Orange.

0 pluimen
emp62
Gewaardeerd verkenner

goed nieuws (voor mij) van de kabel leverancier VOO. Hoewel ik het nog steeds eerst wil zien (gezien ik al vragen heb gesteld sinds 2007) lijkt deze response toch serieus:

* Après analyse, nous vous informons qu#actuellement les services ne sont
  toujours pas disponibles sur votre région, ils devraient être
  disponibles d'ici fin Août.
*

staat geen jaar bij maar ik neem aan 2019. Dus dat is al heel snel. Die hebben een stuk beter internet dan wat ik nu heb: https://www.voo.be/nl/internet/internet-abonnement/

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@emp62 

Hoop doet leven !

Ik duim met u mee Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
emp62
Gewaardeerd verkenner

ik heb geen enkel antwoord gekregen van Orange. Maar inmiddels is kabel via VOO realiteit. Vandaag besteld en wordt volgende week geleverd. Het is wel vrij prijzig maar ja .... 

eerst maar eens de 125 Down / 6.5 Up besteld,  https://www.voo.be/nl/internet/internet-abonnement/

uiteindelijk 50€ per maand. 

Voor 95€ heb je TV, Internet 400 Mbps down !!, Mobile en vaste telefonie. Mogelijk switch ik ooit nog eens

https://www.voo.be/nl/pack-one/

even kijken of het allemaal een beetje werkt. 

Die zender van Orange heb ik niet meer nodig Smiley Knipoog  maar ze hebben bij Orange toch geen tijd om op mails te reageren.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@emp62 

Ja, het is jammer, maar helaas de realiteit. Voor een handvol mensen gaan ze geen mast zetten (of het moest iemand bijzonder (ahum) zijn, dan gebeurt er wel meer).

De providers, zonder onderscheid, zijn geen van allen liefdadigheidsunstellingen. Winst maken staat voorop, er zijn immers ambetante aandeelhouders die permanent aan het zagen zijn ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen