annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

oneplus 8 vowifi

Topic gestart op: 02-05-20 16h53

Antwoorden: 34 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

oneplus 8 vowifi

beste mensen,

 

Kan vowifi Orange worden geactiveerd op een oneplus 8 ?

vriendelijke groeten

 

Dimitri

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Dimitri26
Ervaren verkenner

De oneplus 9 zou werken out the box heb ik gelezen op tweakers. Ga jij bij Oneplus blijven? Ik overweeg Samsung. Geen Vowifi is heel vervelend hier

0 pluimen
Kopje27
Ervaren verkenner

@Dimitri26

Ik kies om eerlijk te zijn meestal voor een AndroidOne en kwalitatief goed toestel.

Samsung is duur en geeft geen lange updates en ondersteuning, dus is voor mij een no go.

Huawei was een topper.

Oppo is ook wel de moeite.

 

0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

We spreken hier met een kenner 🙂

Android One maakt beloftes niet waar Motorola One Action, came out at the end of October — in 2019. It also has yet to receive the now-seven-month-old Android 11 update, despite being part of the Android One program.

😉 🙂 🙂

"Huawei was een topper."

geen google play store nodig?

Oppo

Alle chinese :

Staatsveiligheid waarschuwt vr spionage 

0 pluimen
Kopje27
Ervaren verkenner

@satsurfer


Android One garandeert geen Android versie updates, enkel ondersteuning voor veiligheidsupdates. Dat is door Motorola ook altijd zo geadverteerd. Toch bij mij mijn Motorola One.

Huawei: was = verleden tijd, m.a.w. mijn drie Huawei toestellen met Google Play Store presteerden naar behoren.

Chinese merken en spionage...
Google, Facebook, Apple weet evenveel van ons.
En de staatsveiligheid laat elke dag steken vallen, dus daar neem ik alles met een korrel zout.
Wil je privacy en niet bespioneert worden? Schakel je dan af van het internet.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kopje27 

Kleine correcte , samsung geeft sinds de S21 lijn en de A72 en A52 lijn 4 jaar updates + ondersteuning. Dus dat noem ik toch niet niks van Samsung tegenwoordig. Vroeger geef ik je gelijk in dan was de ondersteuning niet lang maar tegenwoordig gaan ze aardig mee hoor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen