annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

slechte ontvangst

Topic gestart op: 25-08-20 10h13

Antwoorden: 26 antwoorden

Emma8600
Gewaardeerd verkenner

slechte ontvangst

sinds Corona dien ik veel van thuis uit te werken. 

Klanten geven mij bijna altijd mee dat het telefoongesprek bar-slecht is tussen ons. 

op andere locaties heb ik hier geen problemen mee. 

zopas gebeld naar de technische dienst van Orange, mijn adres heeft perfecte verbinding. ligt aan de isolatie in mijn huis. daar valt blijkbaar niets aan te doen...

 

toch vraag ik het hier nog eens, kan iemand mij helpen die verbinding te verbeteren? zijn er providers waar het beter werkt? Ik zou uiteraard na 17 jaar niet willen veranderen van Orange naar ergens anders maar mijn werk mag er niet onder lijden.

HELP!!

26 ANTWOORDEN 26
kristofmertens
Ervaren verkenner

@Cdt24801 Inderdaad, maar je stelt het in vraag of het gewijzigd zou zijn? “Of het zou sedert gisteren veranderd moeten zijn”  

Ik geef alleen aan dat het dus nog niet gewijzigd is en nog steeds mogelijk is. 😉

patrick2
Wijze
Wijze

@kristofmertens  het bellen via wifi zal niet veranderen evenmin als ze gaan zeggen het werkt enkel bij je eigen provider. En moest het veranderen dan zullen we er snel genoeg achter zijn want ik lees met regelmaat de websites en bepaalde aanpassingen of vernieuwingen. En daar maak ik dan een topic over of vermeld het wel ergens in een post. Dus dat komt meestal wel goed 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kristofmertens 

Inderdaad, je hebt een punt. Goed gezien 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Het gaat hier niet over VoWiFi of VoLTE maar wel over een FemToCel die ook werkt op om het even welk internet, dus om het even welke provider. Bedraad internet wel te verstaan.

Het moet dus niet van Orange zijn.

Voor de volledigheid, dit is niet overal zo. De tegenhanger van de FemToCel bij Telenet bvb, de MobileCoverageExtender (MCE), die moet wel degelijk aan een Telenet bekabeld internet aangesloten zijn of hij werkt niet.

Een groot pluspunt dus voor de Orange FemToCel !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  inderdaad dat is een plus punt van Orange. Dat die van Telenet enkel met hun internet werkt dat weet ik en ik vind dat niet goed. Dat verplicht men om al bij Telenet klant te worden. 

Heb sinds die Femtocell geen enkel probleem meer met het bereik enkel nog de wens 4G ondersteuning 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen