Mobiel netwerk
Hoe zit het mobiele netwerk van Orange in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Veteraan verkenner

wifi meerdere apparaten

Met mijn smartphone kan ik probleemloos op het wifi-netwerk, de smartphone van mijn vriendin kan niet verbinden. Ik heb net nog een nieuw smart-apparaat in huis en die kan ook niet verbinden.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 

Een reset kan een oplossing zijn!!!

@raskit  in bijlage!!

Highlighted
Veteraan verkenner

In welk menu zit je dan precies Joery79?

Het apparaat kan nu wel verbinding maken met de wifi! Misschien door de pc terug op te starten? Of dat de modem zelf eens goed gereset heeft? Had gisteren WPA2-PSK + AES laten staan.

Vandaag of morgen test ik ook de extra smartphone, hopelijk kan die dan ook ineens inloggen...

Bedankt alleszins voor alle hulp al ondertussen!

Highlighted
Leidende sjamaan

@raskit 

Allé, het gaat nog in orde komen 😋

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Veteraan verkenner

Vandaag kunnen testen, de smartphone kan nog steeds niet verbinden...

Het andere apparaat wil sowieso ook via bluetooth verbinding maken, dus misschien dat die enkel met mijn smartphone in verbinding is eigenlijk?

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Met mijn smartphone kan ik probleemloos op het wifi-netwerk, de smartphone van mijn vriendin kan niet verbinden. Ik heb net nog een nieuw smart-apparaat in huis en die kan ook niet verbinden.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt

Ugh @raskit,

Totem hoopt dat het alvast in orde is, indien niet neem zeker een kijkje op dit post daar vind je tips en tricks om je wifi verbinding te optimaliseren. Neem zeker ook contact op met de technische dienst via de Customer Service stamleden of Webcare (klantendienst op sociale netwerken).

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen