annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer Apple Iwatch Cellular in België!

Topic gestart op: 05-06-18 16h02

Antwoorden: 4 antwoorden

stijnkes
Aspirant verkenner

Wanneer Apple Iwatch Cellular in België!

Beste, 

September 2017 is de Iwatch cellular geintroduceerd. In frankrijk heeft orange onmiddelijk de iwatch cellular mogelijk gemaakt.

Tot op heden is er nog altijd geen duidelijkheid of meer nieuws of orange dit gaat uitbreiden naar België.

Is er hieromtrend al meer informatie over?

Alvast bedankt, 

 

PS: Als ik de iwatch cellular koop in Frankrijk of Duitsland kan ik hem dan hier in België gebruiken als orange hun masten eindelijk open stelt?

 

 

Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@stijnkes  schreef:

Beste, 

September 2017 is de Iwatch cellular geintroduceerd. In frankrijk heeft orange onmiddelijk de iwatch cellular mogelijk gemaakt.

Tot op heden is er nog altijd geen duidelijkheid of meer nieuws of orange dit gaat uitbreiden naar België.

Is er hieromtrend al meer informatie over?

Alvast bedankt, 

 

PS: Als ik de iwatch cellular koop in Frankrijk of Duitsland kan ik hem dan hier in België gebruiken als orange hun masten eindelijk open stelt?

 

Hey @stijnkes,

 

Bekeek je al deze topic?

 

🌵 Tribe erop los! 🌵

 

Groet

Assia

0 pluimen
davidvanpelt
Aspirant verkenner

Is hier nog nieuws over?

0 pluimen
bram1989
Ervaren verkenner

Dit is waarschijnlijk niet beschikbaar hier omdat Apple geen deal omtrent dit heeft met Orange, etc... Als je deze watch koopt in het buitenland is dat zeker en vast NIET werkend hier ! ( Cellular dan toch niet )

0 pluimen
vantage
Aspirant verkenner

De kans is groot echter indien je je Apple watch cellular in Frankrijk of Duitsland koopt dat deze later in Belgie ook zal werken. Het zou mij verwonderen dat Apple een speciaal model voor Belgie zal uitbrengen 😉

Ik waag het er in elk geval op en heb mijn Apple watch Hermes in Frankrijk gekocht! 

Zie hier de verschillende netwerken voor 

  • Apple Watch Series 3
  • Model A1889 (38mm)
  • Model A1891 (42mm)

https://www.apple.com/uk/watch/cellular/

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen