annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Behoud van nummer activatie

Topic gestart op: 26-12-18 21h31

Antwoorden: 11 antwoorden

Chelsea
Gewaardeerd verkenner

Behoud van nummer activatie

OPGELOST

Vanaf zaterdag 22/12 al aant het wachten tot mijn oude simkaart(telenet) gedeactiveerd wordt en nieuw simkaart (orange) geavtiveerd word, elke dag al naar de klantendienst gebeld met elke keer het antwoord:"het bolletje zit half groen dus word aan gewerkt" 

Vandaag naar orangewinkel geweest en ze zeide dat ze op antwoord van telenet aan het wachten waren,dan  zelf naar telenet gebeld die zeide dat de fout bij jullie zat..

Dus opnieuw naar orange gebeld uitgelegd wat telenet zei , in wacht gezet, dan kreeg ik het antwoord er is een dossier opgemaakt dus zou vandaag moeten worden geactiveerd..

Nu nog altijd niets? Kan er een oplossing gegeven worden? Ben het wel beu na 4 dagen (92 uur terwijl er werd gezegt 24 uur)

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Chelsea
Gewaardeerd verkenner

Ik heb het op de facebook pagina van orange gezet en toen was het binnen 2 uur inorde, momenteel nog wel problemen met mensen die mij willen bellen maar ze zoude er me  bezig zijn 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Vanaf zaterdag 22/12 al aant het wachten tot mijn oude simkaart(telenet) gedeactiveerd wordt en nieuw simkaart (orange) geavtiveerd word, elke dag al naar de klantendienst gebeld met elke keer het antwoord:"het bolletje zit half groen dus word aan gewerkt" 

Vandaag naar orangewinkel geweest en ze zeide dat ze op antwoord van telenet aan het wachten waren,dan  zelf naar telenet gebeld die zeide dat de fout bij jullie zat..

Dus opnieuw naar orange gebeld uitgelegd wat telenet zei , in wacht gezet, dan kreeg ik het antwoord er is een dossier opgemaakt dus zou vandaag moeten worden geactiveerd..

Nu nog altijd niets? Kan er een oplossing gegeven worden? Ben het wel beu na 4 dagen (92 uur terwijl er werd gezegt 24 uur)

Ugh @Chelsea,

 

:'-(! Bedankt alvast voor je begrip, aspirant verkenner!

 

De Orange-stamleden signaleerde me dat ze momenteel druk in de weer zijn om jouw nummer te activeren :-)!


Weldra maak jij eindelijk deel uit van ons Orange-dorp! Van harte welkom ;-)!

 

Verblijd het hart!

Totems Saluut

Chelsea
Gewaardeerd verkenner

Druk bezig?

Na x aantal keren bellen en elke keer het zelfde antwoore ben ik nog geen stap verder.

De klantendienst trekt op niets.

Ik wil met iemand hoger op praten maar nee dat gaat niet..

Ik ben na 9 dagen en 7 keer bellen het echt beu aan het worden.

Ik zit vast aan orange want ik heb een abbonement met gsm, of ik moest de gsm volledig betalen maar dit vertik ik aangezien orange er in mijn ogen niets aan doet! 

Ik hoop dat orange de rekening pas begint vanaf het inorde is en niet van 22/12 want dan gaat orange nog wat telefoontjes krijgen van mij!

Ze zoude beter mensen op de klantendienst zetten die wel iemand kunnen helpen en niet iemand die u maar aan het lijntje houd.

0 pluimen
Michael_Sprengo
Rekruut scout

Hey Chelsea,

 

Zeer irritant dat het zo lang moet duren. Maak momenteel hetzelfde door (nog niet zo lang als jou wel) en trage werking irriteert me nu al mateloos.
Hoop dat er snel iets aan gedaan wordt.

Succes!

0 pluimen
Chelsea
Gewaardeerd verkenner

Ik heb het op de facebook pagina van orange gezet en toen was het binnen 2 uur inorde, momenteel nog wel problemen met mensen die mij willen bellen maar ze zoude er me  bezig zijn 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen