Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-07-18 15h29
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na het checken van de MyOrange-app staat mijn belkrediet en surfvolume plots op nul, ookal had ik nog genoeg dagen over voor de deadline. Kan iemand me uitleggen hoe dit komt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De klantendienst zou u dat moeten kunnen uitleggen, hier op dit forum kunnen we zulke vragen niet beantwoorden aangezien we zelf ook allemaal gebruikers zijn.
Er zijn wel enkele Orange medewerkers, maar die zullen u meestal ook doorverwijzen naar de klantendienst.
De klantendienst zou u dat moeten kunnen uitleggen, hier op dit forum kunnen we zulke vragen niet beantwoorden aangezien we zelf ook allemaal gebruikers zijn.
Er zijn wel enkele Orange medewerkers, maar die zullen u meestal ook doorverwijzen naar de klantendienst.