annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen via WIFI: toekomstig/onofficiel gesupporteerde toestellen

Topic gestart op: 29-01-19 22h48

Antwoorden: 10 antwoorden

JPee
Gewaardeerd verkenner

Bellen via WIFI: toekomstig/onofficiel gesupporteerde toestellen

Hallo,

Ik heb via het werk momenteel een abonnement bij jullie met een zelf gekochte Smartphone (niet bij abonnement), maar die wel op jullie lijst staat en waarvoor dus bellen via Wifi werkt. Wat heel handig is voor goede verstaanbaarheid binnenshuis. Echter ik ben van plan binnenkort een andere smartphone te kopen die niet op deze lijst staat.

Op jullie site staat dat deze lijst in de toekomst nog zal worden aangevuld. Hebben jullie reeds enig idee wanneer dit gaat gebeuren en of er bv Nokia toestellen gaan bijkomen?

Of zijn er andere toestellen waar het misschien mogelijk is dat bellen via WIFI mss wel werkt, maar niet officieel door jullie gesupporteerd? Of is het sowieso niet mogelijk voor toestellen niet op de lijst.

Dank bij voorbaat voor het antwoord!

Labels (3)
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze


@JPee  schreef:

Hallo,

Voor de duidelijkheid: bij VoWIFI heeft de andere kant toch niet VoWIFI nodig?

Daarom dat ik die VoWIFI zo interessant vind.

... knip ...

 


Ja, uiteraard, dat klopt. Met "ALLE" toepassingen bedoelde ik dus de downloadbare alternatieven zoals Whatsapp, Skype, Signal, .... Al die apps hebben dus gemeenschappelijk dat beide partijen dezelfde app moeten gebruiken om te kunnen bellen via inetrnet. Dus geen vaste toestellen of klassieke oude gsm's.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ik heb via het werk momenteel een abonnement bij jullie met een zelf gekochte Smartphone (niet bij abonnement), maar die wel op jullie lijst staat en waarvoor dus bellen via Wifi werkt. Wat heel handig is voor goede verstaanbaarheid binnenshuis. Echter ik ben van plan binnenkort een andere smartphone te kopen die niet op deze lijst staat.

Op jullie site staat dat deze lijst in de toekomst nog zal worden aangevuld. Hebben jullie reeds enig idee wanneer dit gaat gebeuren en of er bv Nokia toestellen gaan bijkomen?

Of zijn er andere toestellen waar het misschien mogelijk is dat bellen via WIFI mss wel werkt, maar niet officieel door jullie gesupporteerd? Of is het sowieso niet mogelijk voor toestellen niet op de lijst.

Dank bij voorbaat voor het antwoord!

Ugh @JPee,

 

Indien het toestel niet op deze lijst staat, is je toestel nog niet compatibel. We trachten de lijst te vervolledigen, maar we zijn echter afhankelijk van de merkleveranciers om dit te realiseren.

 

@patrick2: Ik gaf je feedback door aan de betrokken Orange-stamlid. Hij zal het bekijken :-)! Bedankt voor je input trouwens!

 

 

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi

                🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  hebben jullie al enig zicht op de MATE 20 LITE wanneer deze bellen over wifi supporteerd ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  hebben jullie al enig zicht op de MATE 20 LITE wanneer deze bellen over wifi supporteerd ? 

 

Ugh @patrick2,

 

Helaas nog geen datum bekend :'(!

 

 

In de voetsporen van een ander , leer je dingen waarvan je nooit wist dat je ze nooit kende.

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
JPee
Gewaardeerd verkenner

Ik heb nu een Galaxy S10. Ik veronderstel dat die vroeg of laat ook op de lijst zal komen.

Leden met de meeste pluimen