annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Black Friday notificatie

Topic gestart op: 13-11-18 13h28

Antwoorden: 3 antwoorden

Cleopatra
Veteraan verkenner

Black Friday notificatie

OPGELOST

Hallo;

Is het mogelijk me ergens in te schrijven voor de black friday actie. Ik heb geen tijd om telkens op de site te gaan. Een newsletter met alle toestellen opgelijst zou handig zijn. Ik hoop op interessantie acties. Zeker met de eindejaarsacties in aantocht.

De klok is wel een toffe noot op de pagina!

Grtz

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Hallo;

Is het mogelijk me ergens in te schrijven voor de black friday actie. Ik heb geen tijd om telkens op de site te gaan. Een newsletter met alle toestellen opgelijst zou handig zijn. Ik hoop op interessantie acties. Zeker met de eindejaarsacties in aantocht.

De klok is wel een toffe noot op de pagina!

Grtz

Hallo @Cleopatra, @patrick2,

 

Je kan je helaas niet inschrijven voor een nieuwsbrief over Black Friday bij Orange. Maar niet getreurd! Jullie en andere Tribers mogen me in een privébericht de volgende gegevens bezorgen:

 

🌵 Naam
🌵 Achternaam
🌵 E-mailadres

 

En je ontvangt persoonlijk een e-mail over deze super actie!

 

Tribe erop los

 

Groetjes

Assia

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Hallo;

Is het mogelijk me ergens in te schrijven voor de black friday actie. Ik heb geen tijd om telkens op de site te gaan. Een newsletter met alle toestellen opgelijst zou handig zijn. Ik hoop op interessantie acties. Zeker met de eindejaarsacties in aantocht.

De klok is wel een toffe noot op de pagina!

Grtz

Hallo @Cleopatra, @patrick2,

 

Je kan je helaas niet inschrijven voor een nieuwsbrief over Black Friday bij Orange. Maar niet getreurd! Jullie en andere Tribers mogen me in een privébericht de volgende gegevens bezorgen:

 

🌵 Naam
🌵 Achternaam
🌵 E-mailadres

 

En je ontvangt persoonlijk een e-mail over deze super actie!

 

Tribe erop los

 

Groetjes

Assia

Cleopatra
Veteraan verkenner

GE-WEL-DIG!

Bedankt @AssiaA! Waardeer ik enorm. Hopelijk komt er een permanente oplossing voor de newsletters over de acties van Orange

Ik kijk alvast uit naar de toekomstige acties

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Cleopatra inschrijven zal jammer genoeg niet mogelijk zijn voor de black friday. De aanbiedingen zullen die dag bekend gemaakt worden en wie er het eerste bij is heeft het eerst prijs. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen