annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote abonnement activeren

Topic gestart op: 19-06-18 13h00

Antwoorden: 2 antwoorden

alain_c
Ervaren verkenner

Coyote abonnement activeren

OPGELOST

Momenteel heb ik een prepaidkaart en zelf een abonnement genomen op 'coyote' via hun App. Graag zou ik een  Koala Limited Edition  abonnement nemen. Dit op zich is geen probleem, maar wat met het abonnement van Coyote welke men er gratis bij krijgt. Hoe moet ik dit omzetten?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Momenteel heb ik een prepaidkaart en zelf een abonnement genomen op 'coyote' via hun App. Graag zou ik een  Koala Limited Edition  abonnement nemen. Dit op zich is geen probleem, maar wat met het abonnement van Coyote welke men er gratis bij krijgt. Hoe moet ik dit omzetten?

Ugh! @alain_c

 

Je zet best je eigen abonnement stop bij Coyote.
Zodra je abonnement is geactiveerd, moet je de Coyote app downloaden via je mobiele data.

De app gaat dan de optie tonen om in te loggen met je Orange nummer. Zo ga je gratis gebruik kunnen maken van de Coyote app.

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Momenteel heb ik een prepaidkaart en zelf een abonnement genomen op 'coyote' via hun App. Graag zou ik een  Koala Limited Edition  abonnement nemen. Dit op zich is geen probleem, maar wat met het abonnement van Coyote welke men er gratis bij krijgt. Hoe moet ik dit omzetten?

Ugh! @alain_c

 

Je zet best je eigen abonnement stop bij Coyote.
Zodra je abonnement is geactiveerd, moet je de Coyote app downloaden via je mobiele data.

De app gaat dan de optie tonen om in te loggen met je Orange nummer. Zo ga je gratis gebruik kunnen maken van de Coyote app.

 

Totem

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Best de klantendienst contacteren of naar een Orange shop gaan denk ik.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen