annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Creditnota ivm overlijden niet ontvangen?

Topic gestart op: 21-03-19 19h59

Antwoorden: 10 antwoorden

jjj080
Aspirant verkenner

Creditnota ivm overlijden niet ontvangen?

hallo, mijn vader is overleden op 15/12/2019, ik heb zijn abonnement opgezegd vlgs de regels; ik heb al meermaals via mail gevraagd om de creditnota terug te storten op zijn rek. nr. nog nooit een reactie gekregen

 

orange reageert niet.

Labels (3)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

hallo, mijn vader is overleden op 15/12/2019, ik heb zijn abonnement opgezegd vlgs de regels; ik heb al meermaals via mail gevraagd om de creditnota terug te storten op zijn rek. nr. nog nooit een reactie gekregen

 

orange reageert niet.

Ugh @jjj080

 

Gecondoleerd met het overlijden van je vader :'(!

 

De Orange-stamleden fluisterden me in dat je dossier succesvol is behandeld. En dat je de credit nota eerstdaags mag ontvangen.

 

Onze eerste leraar is ons eigen hart

🏹 Totem 🏹

jjj080
Aspirant verkenner

ik hoop het, vorige week via messenger proberen te regelen, iedereen bedankt om mee te denkenSmiley Vrolijk

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Fijn dat dit geregeld is. Smiley Vrolijk

Maar ... ik heb nu pas die bijlage eens bekeken, en @Totem  zou die niet best verwijderd worden want daar staan toch persoonlijke gegevens in die niet zomaar vrij te grabbel zouden mogen staan ... Gefrustreerde smiley

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Fijn dat dit geregeld is. Smiley Vrolijk

Maar ... ik heb nu pas die bijlage eens bekeken, en @Totem  zou die niet best verwijderd worden want daar staan toch persoonlijke gegevens in die niet zomaar vrij te grabbel zouden mogen staan ... Gefrustreerde smiley

 

Ugh @Cdt24801,

 

De credit nota rust nu in de archiefvelden van Tribe :-).

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totem 🏹

Leden met de meeste pluimen