annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dubbele data LOVE-abonnement

Topic gestart op: 12-12-18 10h35

Antwoorden: 2 antwoorden

FredericVDV
Aspirant verkenner

Dubbele data LOVE-abonnement

OPGELOST

Dag iedereen,

Vorige week had ik de vraag reeds gesteld aan de klantendienst, maar tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen... Voor ik de overstap zou maken naar het LOVE-abonnement, wou ik zeker zijn dat de actie omtrent dubbele data voor het mobiel abonnement geen tijdelijke actie is. Zou iemand hier mij kunnen toelichten?

 

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@FredericVDV ik kan u zeggen dat de dubbele data die u krijgt bij Love geen actie is die stopt. Dit is voor elke klant die Love neemt bij Orange. Weet enkel dat u bij Arend geen dubbele data gaat hebben omdat dit al op onbeperkte data staat in het abonnement. Het is dus echt geen tijdelijke actie bij Orange dit krijgt iedereen wanneer u er ook instapt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Herihor
Leidende verkenner

Inderdaad, ik ben er meteen opgevlogen waardoor ik een goedkoper abonnement heb genomen (weer een besparing zonder aan comfort te meoten inboeten!). Al die tijd heb ik dubbele data, ook mijn vrouw op haar smartphone! En als je het echt niet gelooft kun je het altijd controleren op de Orange app en tevens je verbruik in de gaten houden. Doen!

patrick2
Wijze
Wijze

@FredericVDV ik kan u zeggen dat de dubbele data die u krijgt bij Love geen actie is die stopt. Dit is voor elke klant die Love neemt bij Orange. Weet enkel dat u bij Arend geen dubbele data gaat hebben omdat dit al op onbeperkte data staat in het abonnement. Het is dus echt geen tijdelijke actie bij Orange dit krijgt iedereen wanneer u er ook instapt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen