annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox MR200 - webpagina openen voor internet werkt

Topic gestart op: 13-03-18 19h42

Antwoorden: 13 antwoorden

bertvanspauwen
Gewaardeerd verkenner

Flybox MR200 - webpagina openen voor internet werkt

Ik heb een flybox (de TPlink MR200), maar als de stroom uitvalt / het toestel uitgetrokken wordt, moet ik (nadat er terug stroom is) via de pc eerst de flybox.home pagina openen en inloggen als admin voor er uitgaande connecties toegelaten worden. De flybox heeft dan al een ip en update bv de dynamic dns, maar vanop het WLAN kunnen geen connectie gemaakt worden. Dit is vrij vervelend omdat ik de flybox gebruik om IoT devices te connecteren met internet (en deze kunnen dus niet de webpagina flybox.home openen). Heeft iemand hier een oplossing voor?

bedankt,

Bert

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
bertvanspauwen
Gewaardeerd verkenner

Hey Totem,

waar kan ik de nieuwe firmware versie downloaden (step 2)?

mvg,

Bert

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb een flybox (de TPlink MR200), maar als de stroom uitvalt / het toestel uitgetrokken wordt, moet ik (nadat er terug stroom is) via de pc eerst de flybox.home pagina openen en inloggen als admin voor er uitgaande connecties toegelaten worden. De flybox heeft dan al een ip en update bv de dynamic dns, maar vanop het WLAN kunnen geen connectie gemaakt worden. Dit is vrij vervelend omdat ik de flybox gebruik om IoT devices te connecteren met internet (en deze kunnen dus niet de webpagina flybox.home openen). Heeft iemand hier een oplossing voor?

bedankt,

Bert

Ugh! @bertvanspauwen,

 

We zijn dit aan het nakijken met de ontwikkelaars van de Flybox. 

Een software update zou het probleem verhelpen, hoe of waar ben ik nog feedback voor aan het afwachten.

 


Totem

Hellavik
Gewaardeerd verkenner


@Totem  schreef:

Ik heb een flybox (de TPlink MR200), maar als de stroom uitvalt / het toestel uitgetrokken wordt, moet ik (nadat er terug stroom is) via de pc eerst de flybox.home pagina openen en inloggen als admin voor er uitgaande connecties toegelaten worden. De flybox heeft dan al een ip en update bv de dynamic dns, maar vanop het WLAN kunnen geen connectie gemaakt worden. Dit is vrij vervelend omdat ik de flybox gebruik om IoT devices te connecteren met internet (en deze kunnen dus niet de webpagina flybox.home openen). Heeft iemand hier een oplossing voor?

bedankt,

Bert

Ugh! @bertvanspauwen,

 

We zijn dit aan het nakijken met de ontwikkelaars van de Flybox. 

Een software update zou het probleem verhelpen, hoe of waar ben ik nog feedback voor aan het afwachten.

 


Totem


hey @Totem,

 

weet je al iets meer in verband met een uitrol waardoor we deze (belachelijke) manier van verbinden kunnen vergeten?

 

mvg

Cliff

Loekie
Gewaardeerd verkenner

Heb ook dit probleem en nog veel meer

Is Uw probleem al opgelost?

Hier een stukje van mijn relaas:

Pc moet er naast staan om op wifi te kunnen werken (werkt nu dus op lan-kabel)
Buiten een straal van 3 meter geen wifi meer
Regelmatig "blokken" "bevriezen" van scherm
Moet regelmatig terug opstarten en de manipulatie doen via de internettoegang tot de "Flybox"
De Technishe dienst heeft alles van op afstand getest en gezegd dat er een serie is met problemen
Van hen kreeg ik de toezegging hem om te gaan ruilen voor een Huawai in eender welke shop
Ben naar een shop gegaan in Wijnegem waar ik zeer onvriendelijk werd behandeld en men het beter wist en van de dossiernr niets wou weten
Ik kon hem daar laten en na ongeveer 3 weken zou ik hem dan terug hebben en zou ik mogelijk compensatie kunnen krijgen voor "geen internet"
Men zet je dus gewoon zonder internet en veegt de oplossing van de Technische Dienst gewoon onder tafel
Heb hem terug meegenomen en hoop dat hij het volhoudt tot einde contract en dat ik dus minimaal mijn emails kan blijven checken
WAT EEN SERVICE VAN ORANGE...........SUPER!!!!!!!!
Zo zorg je voor tevreden klanten

Leden met de meeste pluimen