Mobiel
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
bertvanspauwen
Gewaardeerd verkenner

Flybox MR200 - webpagina openen voor internet werkt

Ik heb een flybox (de TPlink MR200), maar als de stroom uitvalt / het toestel uitgetrokken wordt, moet ik (nadat er terug stroom is) via de pc eerst de flybox.home pagina openen en inloggen als admin voor er uitgaande connecties toegelaten worden. De flybox heeft dan al een ip en update bv de dynamic dns, maar vanop het WLAN kunnen geen connectie gemaakt worden. Dit is vrij vervelend omdat ik de flybox gebruik om IoT devices te connecteren met internet (en deze kunnen dus niet de webpagina flybox.home openen). Heeft iemand hier een oplossing voor?

bedankt,

Bert

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Flybox MR200 - webpagina openen voor internet werkt

Ik heb een flybox (de TPlink MR200), maar als de stroom uitvalt / het toestel uitgetrokken wordt, moet ik (nadat er terug stroom is) via de pc eerst de flybox.home pagina openen en inloggen als admin voor er uitgaande connecties toegelaten worden. De flybox heeft dan al een ip en update bv de dynamic dns, maar vanop het WLAN kunnen geen connectie gemaakt worden. Dit is vrij vervelend omdat ik de flybox gebruik om IoT devices te connecteren met internet (en deze kunnen dus niet de webpagina flybox.home openen). Heeft iemand hier een oplossing voor?

bedankt,

Bert

Ugh! @bertvanspauwen,

We zijn dit aan het nakijken met de ontwikkelaars van de Flybox. 

Een software update zou het probleem verhelpen, hoe of waar ben ik nog feedback voor aan het afwachten.

Totem

0 pluimen
Loekie
Gewaardeerd verkenner

Heb ook dit probleem en nog veel meer

Is Uw probleem al opgelost?

Hier een stukje van mijn relaas:

Pc moet er naast staan om op wifi te kunnen werken (werkt nu dus op lan-kabel)
Buiten een straal van 3 meter geen wifi meer
Regelmatig "blokken" "bevriezen" van scherm
Moet regelmatig terug opstarten en de manipulatie doen via de internettoegang tot de "Flybox"
De Technishe dienst heeft alles van op afstand getest en gezegd dat er een serie is met problemen
Van hen kreeg ik de toezegging hem om te gaan ruilen voor een Huawai in eender welke shop
Ben naar een shop gegaan in Wijnegem waar ik zeer onvriendelijk werd behandeld en men het beter wist en van de dossiernr niets wou weten
Ik kon hem daar laten en na ongeveer 3 weken zou ik hem dan terug hebben en zou ik mogelijk compensatie kunnen krijgen voor "geen internet"
Men zet je dus gewoon zonder internet en veegt de oplossing van de Technische Dienst gewoon onder tafel
Heb hem terug meegenomen en hoop dat hij het volhoudt tot einde contract en dat ik dus minimaal mijn emails kan blijven checken
WAT EEN SERVICE VAN ORANGE...........SUPER!!!!!!!!
Zo zorg je voor tevreden klanten

0 pluimen
Hellavik
Aspirant verkenner

@Totem  schreef:

bedankt,

Bert

Ugh! @bertvanspauwen,

We zijn dit aan het nakijken met de ontwikkelaars van de Flybox. 

Een software update zou het probleem verhelpen, hoe of waar ben ik nog feedback voor aan het afwachten.

Totem

hey @Totem,

weet je al iets meer in verband met een uitrol waardoor we deze (belachelijke) manier van verbinden kunnen vergeten?

mvg

Cliff

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

bedankt,

Bert

Ugh Bert,

Kan dit document je verder helpen (zie de afbeeldingen  ↓ ) ?

Moge dit euvel snel verholpen zijn!

Zonnegroet,

Totem

0 pluimen
bertvanspauwen
Gewaardeerd verkenner

Hey Totem,

waar kan ik de nieuwe firmware versie downloaden (step 2)?

mvg,

Bert

0 pluimen
Hellavik
Aspirant verkenner

Hey @Totem

En waar kuunnen wij deze firmware downloaden? Automatisch downloaden doet hij niet. Heb al eens gekeken op de site van de fabrikant (TP-link). Heb van hun website de firmware gedownload en proberen te installeren maar helaas zonder succes, gezien de software niet gemaakt is voor de firmware van Orange. Zolang Orange haar GPL firmware niet vrij geeft zullen we niet kunnen updaten... Ik zie wel bij collega's of mijn vader dat zij een nieuwere firmware hebben (geen log-in scherm meer)

Met vriendelijke groeten,

Cliff

Orange Error.pngOrange updater.png

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Hey @Totem

En waar kuunnen wij deze firmware downloaden? Automatisch downloaden doet hij niet. Heb al eens gekeken op de site van de fabrikant (TP-link). Heb van hun website de firmware gedownload en proberen te installeren maar helaas zonder succes, gezien de software niet gemaakt is voor de firmware van Orange. Zolang Orange haar GPL firmware niet vrij geeft zullen we niet kunnen updaten... Ik zie wel bij collega's of mijn vader dat zij een nieuwere firmware hebben (geen log-in scherm meer)

Cliff

Ugh @Hellavik,

Jazeker, beste Triber!

https://wetransfer.com/downloads/838f994285ea47801fe8e8e33dc0ac7320180705085832/9ad1a631363749c75a7f...

🌵 Totems Groet 🌵

0 pluimen
M_016
Rekruut scout

En komt er voor de betrokken Flybox (TP-link) ook snel een mogelijkheid om niet via de home page te moeten gaan vooralleer op het net te kunnen = zeer vervelend

Dank bij voorbaat

P.S. Ik heb de laatste software/firmware (gecontroleerd)

0 pluimen
Hellavik
Aspirant verkenner

@Totem  schreef:

Hey @Totem

Cliff

Ugh @Hellavik,

Jazeker, beste Triber!

https://wetransfer.com/downloads/838f994285ea47801fe8e8e33dc0ac732**bleep**5832/9ad1a631363749c75a7f...

🌵 Totems Groet 🌵

Beste Totem,

Ik weet dat ik wat laat stuur maar de link naar wetransfer werk niet, heeft trouwens ook nooit gewerkt van dag 1 werkte het al niet. Ik dacht dat het misschien aan mijn kant lag, maar heb nu al enkele keren een poging gewaagd. Ik krijg het niet gedownload, niet via de flybox, niet via thuisnetwerk of dat van mijn ouders en andere familieleden. Sinds dag 1 krijg ik het volgende te zien. Is er geen andere gemakkelijke mannier om deze aan te bieden? zoals bijvoorbeeld een grote "DOWNLOAD UPDATE" knop op de Orange website of een automatische over the air update?

Cliff

Schermafbeelding 2018-10-03 om 10.15.24.png

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen