annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen mobiel internet na tarief wijziging

Topic gestart op: 18-06-18 11h02

Antwoorden: 2 antwoorden

wookie1
Rekruut scout

Geen mobiel internet na tarief wijziging

OPGELOST

Hallo

Ik ben op 4 juni van tariefplan veranderd (nog niet bevestigd) maar heb sindsdien geen mobiel internet meer. Dit duurt nu echt toch wel lang. graag oplossing 

 

mvg

Ingrid

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

Ik ben op 4 juni van tariefplan veranderd (nog niet bevestigd) maar heb sindsdien geen mobiel internet meer. Dit duurt nu echt toch wel lang. graag oplossing 

 

mvg

Ingrid

Ugh! @wookie1

 

Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst. 

De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.

Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon (5000) of sociale media.

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

Ik ben op 4 juni van tariefplan veranderd (nog niet bevestigd) maar heb sindsdien geen mobiel internet meer. Dit duurt nu echt toch wel lang. graag oplossing 

 

mvg

Ingrid

Ugh! @wookie1

 

Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst. 

De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.

Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon (5000) of sociale media.

 

Totem

0 pluimen
CedricV
Orange-werknemer

Het feit dat u mobiel internet niet functioneert kan diverse redenen hebben.

Het is misschien best om even onze technische dienst op te bellen op het gratis nummer 5000 vanuit je Orange GSM nummer (optie 4-4) om zo tot een snelle oplossing te komen.

Onze techische dienst is dagelijks bereikbaar tot 22 uur.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen