annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geluidsignaal bij bellen naar andere provider

Topic gestart op: 13-07-18 09h48

Antwoorden: 4 antwoorden

Dagoke
Gewaardeerd verkenner

Geluidsignaal bij bellen naar andere provider

OPGELOST

Onlangs kreeg ik van Orange een SMS met de melding dat het geluidsignaal wanneer ik belde naar een niet-orange abonnee ingeschakeld was. 
Ik persoonlijk vind dit geluidssignaal zeer storend, veel te luid en niet ter zake doende. Bovendien heb ik dat niet nodig vermits ik gratis naar alle andere providers bel. Ten derde had ik dit zelf niet gevraagd. Is er een code waarmee ik dit terug kan uitzetten? 
Zo ja, wie bezorgt mij die code?
Zo nee, dan zal "5000" weer soelaas moeten brengen zeker?
Alvast bedankt.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Dagoke,

Dit geluid kan u zelf uit zetten via de klantenzone. U logt in en gaat naat mijn tarief plan , daar kiest u opties deactiveren en dan moet u daar eens kijken dat er iets staat met BEEP . Op het vraag tekentje klikkend weet u wat het inhoud , op deze manier kan u dit uitschakelen. 

Dit heb ik ook gehad omdat ik een verandering deed van tarief plan maar heb zelf toen de 5000 gebeld en was alles binnen het half uur ook opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

Dagoke,

Dit geluid kan u zelf uit zetten via de klantenzone. U logt in en gaat naat mijn tarief plan , daar kiest u opties deactiveren en dan moet u daar eens kijken dat er iets staat met BEEP . Op het vraag tekentje klikkend weet u wat het inhoud , op deze manier kan u dit uitschakelen. 

Dit heb ik ook gehad omdat ik een verandering deed van tarief plan maar heb zelf toen de 5000 gebeld en was alles binnen het half uur ook opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Dagoke
Gewaardeerd verkenner


@patrick2  schreef:

Dagoke,

Dit geluid kan u zelf uit zetten via de klantenzone. U logt in en gaat naat mijn tarief plan , daar kiest u opties deactiveren en dan moet u daar eens kijken dat er iets staat met BEEP . Op het vraag tekentje klikkend weet u wat het inhoud , op deze manier kan u dit uitschakelen. 

Dit heb ik ook gehad omdat ik een verandering deed van tarief plan maar heb zelf toen de 5000 gebeld en was alles binnen het half uur ook opgelost. 


Ik weet niet waarom dit aangegeven staat als OPGELOST. Dit is nog niet opgelost. Ik kan NIETSveran deren via de klantenzone zoals hier gesuggereerd wordt. Nergens staat er een verwijzing naar deze beeps. Ze zijn trouwens niet ter zake doende vermits ik naar alle netwerken kan bellen.
Ik zit dus nog steeds met die zeer luide en hinderlijke beeps wanneer ik iemand bel die aangesloten is op een ander netwerk.
Noch via de app, noch via de website kan ik dit ergens uitzetten. 
Misschien zou het handig zijn om dit toe te voegen zodag diegenen die dit niet willen het kunnen uitzetten. 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Je kan bellen naar 1299 (is gratis) en zo die Beep deactiveren. Je krijgt wel niemand aan de lijn enkel een computerstem.  Je krijgt dan de volgende keuze... Meer informatie over de beepdienst druk je op 2, daarna vragen ze om te activeren of te deactiveren, om te deactiveren druk je op 3. Dat is alles en dan ben je van die beep vanaf.

Dagoke
Gewaardeerd verkenner

UPDATE:
Intussen contact gehad met "5000" waar ze vastgesteld hebben dat er iets "niet klopt" en er is intussen een dossier aangemaakt is om het zaakje op te lossen. 
Blijkbaar staat het "niet actief" bij mij (het is ook niet nodig) maar staat het dus tcoh ergens "ingeschakeld". De technici gaan dit nu oplossen. 
Ik wacht nu geduldig af op meer nieuws.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen