annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gespreid betalen mogelijk met reeds een lening?

Topic gestart op: 20-01-19 22h31

Antwoorden: 5 antwoorden

Jordybrock
Aspirant scout

Gespreid betalen mogelijk met reeds een lening?

OPGELOST

Dag mensen 

Ik zou graag een smartphone dmv gespreid betalen willen kopen. Ik heb ook al een autolening. Zouden ze dit toelaten? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jordybrock

Waar het allemaal om draait is dat men u geen lening mag/kan/wil verstrekken wanneer u reeds een bepaald percentage van uw inkomen besteed aan afbetalingen.

Ik neem aan dat uw autolening u niet meer dan 30% van uw inkomen kost en dat u geen andere leningen lopen hebt. Dan zal de in verhouding beperkte lening voor een smartfoon geen probleem zijn. Indien wel, dan zal het niet gaan lukken vrees ik ...

In ieder geval, het is de kredietverstrekken die de berekening zal maken en hierop baserend een beslissing zal nemen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Jordybrock dit gaat geen probleem vormen heb hier thuis de zelfde situatie. Dus u kan gerust naar de shop gaan en dit in orde brengen. Neem drie loon briefjes mee van de afgelopen drie maanden en dan komt dit in orde. 

Moest u de lening hebben via een bank en niet correct op tijd betalen dus bedoel dan al meerdere malen he niet 1 of 2 keer dan gaat het niet kunnen omdat u dan een vermelding krijgt op de nationale bank. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jordybrock

Waar het allemaal om draait is dat men u geen lening mag/kan/wil verstrekken wanneer u reeds een bepaald percentage van uw inkomen besteed aan afbetalingen.

Ik neem aan dat uw autolening u niet meer dan 30% van uw inkomen kost en dat u geen andere leningen lopen hebt. Dan zal de in verhouding beperkte lening voor een smartfoon geen probleem zijn. Indien wel, dan zal het niet gaan lukken vrees ik ...

In ieder geval, het is de kredietverstrekken die de berekening zal maken en hierop baserend een beslissing zal nemen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Jordybrock

Normaal gezien gaat dat geen probleem vormen.

https://www.orange.be/nl/gespreid-betalen
"Opgelet: gespreid betalen is alleen beschikbaar in de Orange-verkooppunten onder voorbehoud van aanvaarding van het kredietdossier door Cetelem. Cetelem is een commerciële benaming van AlphaCredit n.v."

0 pluimen
sonnyvw
Gewaardeerd verkenner

normaal is dit geen probleem ze houden geen rekening met de autolening daar hebben zun geen zaken mee.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen