annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe SMS uitschakelen "de persoon die u wenste te bereiken is terug beschikbaar"?

Topic gestart op: 09-08-18 15h41

Antwoorden: 6 antwoorden

JPM
Gewaardeerd verkenner

Hoe SMS uitschakelen "de persoon die u wenste te bereiken is terug beschikbaar"?

OPGELOST

Hoe SMS uitschakelen "de persoon die u wenste te bereiken is terug beschikbaar"?

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JPM

Ik heb intussen even wat dieper gesnuisterd en die functie/dienst (met de naam "Contact me") valt inderdaad uit te schakelen. Dit staat in de instructies voor het instellen van uw voicemail:

Deze dienst wordt standaard op je voicemail geactiveerd. Om dit te deactiveren, bel naar 5555 en volg de instructies.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JPM

Yep, die melding krijg je wanneer je iemand belde die niet bereikbaar was (dus niet iemand die niet opnam, er is een verschil) en nu terug bereikbaar is. Twee van de vele mogelijke scenario's: een lege batterij is weer opgeladen en het toestel staat weer aan of de bestemmeling bevond zich op een plaats waar geen of onvoldoende signaal was en is nu terug op een plaats met voldoende signaal.

Is dit een antwoord op uw vraag? Want eigenlijk zie ik in uw post niet echt een vraag staan ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JPM
Gewaardeerd verkenner

Heel erg bedankt voor je antwoord. Dit is mijn eerste post en er is iets misgegaan met het versturen vandaar geen vraag. Dat van je antwoord was mij bekend maar de vraag was eigenlijk of die functie uit te schakelen is. Of een andere oplossing. Ik veronderstel dat het tijdelijk blokkeren van een contact de zelfde melding met zich meebrengt bij het deblokkeren. Ik weet ook niet welke boodschap een geblokkeerd contact krijgt als hij mij belt.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JPM

Of die functie uit te schakelen valt weet ik niet, maar wat betreft uw andere vraag: als iemand die je geblokkeerd hebt u belt komt die onmiddellijk op uw voicemail terecht zonder dat uw foon belt. Als hij niks inspreekt zult je het dus nooit weten dat hij gebeld heeft.

Wat er gebeurt als je die persoon deblokkeert weet ik niet, maar ik veronderstel niet dat hij daar een bericht van krijgt. Je was immers niet onbereikbaar voor het systeem, je hebt enkel de oproep automatisch omgeleid. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet ...

Misschien eens proberen met een vriend om te testen wat er gebeurt ... Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@JPM

Ik heb intussen even wat dieper gesnuisterd en die functie/dienst (met de naam "Contact me") valt inderdaad uit te schakelen. Dit staat in de instructies voor het instellen van uw voicemail:

Deze dienst wordt standaard op je voicemail geactiveerd. Om dit te deactiveren, bel naar 5555 en volg de instructies.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen