annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe abonnement met zelfde smartphone nemen?

Topic gestart op: 04-01-19 05h25

Antwoorden: 16 antwoorden

Jos
Gewaardeerd verkenner

Hoe abonnement met zelfde smartphone nemen?

OPGELOST

Hallo

Hier jos weer 😉

Effe ter info:

Mss herinneren jullie die topic nog. Betreffende touchscreen voor een Dive 73?

Aangezien het hopeloos is om een fatsoenlijk vervangscherm online te vinden, zou ik alsnog gebruik willen maken van het aanbod dat ik destijds kreeg :abo +smartphone (aan bv 9€) mits contract vn 24maanden etc etc

Nu is de vraag: kan k hier nog gebruik van maken zodat ik die smartphone aan mn petekind kan schenken? 

 

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jos
Gewaardeerd verkenner

Maar ik heb die andere Dive helemaal niet gekocht. Dat was mijn zus. 

Ik sta daar volledig losvan.. 

Maar never mind. Ik heb de oplossing al gevonden

https://community.orange.be/t5/Mobiel/iPhone-Xs-kopen-maar-heb-reeds-abo/m-p/8508/highlight/true#M10...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Jerre
Gewaardeerde genezer

De Orange Dive 73 kost nu 99€

Stel, je hebt nu een Dolfijn abonnement aan 15€/maand dat wordt 25€/maand gedurende 24 maanden.

Je betaalt dus 10€/maand meer, enkel intressant als je zelf bijna elke maand die extra 1GB data nodig hebt.

 

 

 

 

Jos
Gewaardeerd verkenner

Ja idd klopt  

Ik vond nergens mijn huidig tariefplan terug van koala aan 20€ voor 4gig(fzo iets).. Koala aan 30of35 € ofwel een dolfijntje met slechts 2.5gig.. Toen viel mn Belgische Frank 😊Niets is gratis

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jos  schreef:

Ja idd klopt  

Ik vond nergens mijn huidig tariefplan terug van koala aan 20€ voor 4gig(fzo iets).. Koala aan 30of35 € ofwel een dolfijntje met slechts 2.5gig.. Toen viel mn Belgische Frank 😊Niets is gratis


Jos, Koala aan € 20 met 4 GB bestaat zeker, maar kan je enkel aangaan als je er GEEN foon bijkoopt. Als je een foon op afbetaling koopt MOET je een Smartphone abo erbij nemen, en die zijn een stuk duurder dan hun standaard tegenhangers. Je krijgt wel meer data, bij de Koala bvb heb je dan 5 GB ipv 4 GB. Maar wel € 15 per maand duurder ... (x 24 = € 360 die je moet bijtellen bij uw voorschot en dan weet je wat uw foon eigenlijk gekost heeft). BTW, een Koala Smartphone kun je niet combineren met een Dive 73, en dat is maar goed ook want dat zou pure diefstal zijn .... De Dive 73 zou je kunnen combineren met een Dolfijn Smartphone aan € 25 met 2,5 GB per maand. De gewone Dolfijn kost € 15 met 1,5 GB per maand ... Je zou ook de Kolibrie Smartphone kunnen nemen aan € 15 met 1 GB per maand tegenover standaard Kolibrie aan € 8 met 0,1 GB per maand ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jos

Ik bedenk net nog iets : vermits je de foon koopt om cadeau te doen ben je bijna verplicht om hem contant te kopen want dan koop je hem zonder abonnement. Koop je hem op afbetaling MOET je er een abonnement van 24 maanden bijnemen, en dat terwijl je de foon niet eens zelf gaat gebruiken ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jos
Gewaardeerd verkenner

Ik gebruik de zin "ja idd klopt " redelijk vaak viel me net op😂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen