annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Topic gestart op: 27-05-19 13h16

Antwoorden: 6 antwoorden

jonas1
Aspirant scout

Hoe activeer ik mijn simkaart?

OPGELOST

hallo ik ben nieuw in orange hoe maak ik me simkaart actief en wat is het klantenummer

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@jonas1  er zijn verschillende mogelijkheden om klant te worden en uw simkaart actief te maken. 

De eerste mogelijklheid is dat als u online uw gsm abonnement afgesloten heeft dat u uw gegevens moet in geven. U kan daar kiezen voor nummer behoud of nieuw nummer aanvragen. Vervolgens wordt er een simkaart naar u thuis gestuurd met een bijbehorende brief. In die brief staat een link en die ziet er zo uit : www.orange.be/activeren . Klik op de link en uw nummer en abonnement wordt geactiveerd. U dient hierbij het bestelnummer in te geven wat er in de brief staat. Op het moment dat u geactiveerd bent dient u 48 uur te wachten alvorens u in de klantenzone een profiel an aanmaken om zo uw klantennummer te zien. Het kan ook 48 uur duren alvorens uw nummer is overgezet vanuit de oude provider , voor een nieuw nummer is deze direct geactiveerd.

Tweede mogelijkheid is dat u naar een Orange shop gaat. Daar wordt een aanvraag gedaan voor eventueel nummer behoud of een nieuw nummer . Procedure voor activering van bestaand nummer is ook 48 uur een nieuw nummer ook weer direct geactiveerd. In de shop krijgt u ook een contract van uw abonnement en daar ziet u dan meteen uw klantennummer op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@jonas1  er zijn verschillende mogelijkheden om klant te worden en uw simkaart actief te maken. 

De eerste mogelijklheid is dat als u online uw gsm abonnement afgesloten heeft dat u uw gegevens moet in geven. U kan daar kiezen voor nummer behoud of nieuw nummer aanvragen. Vervolgens wordt er een simkaart naar u thuis gestuurd met een bijbehorende brief. In die brief staat een link en die ziet er zo uit : www.orange.be/activeren . Klik op de link en uw nummer en abonnement wordt geactiveerd. U dient hierbij het bestelnummer in te geven wat er in de brief staat. Op het moment dat u geactiveerd bent dient u 48 uur te wachten alvorens u in de klantenzone een profiel an aanmaken om zo uw klantennummer te zien. Het kan ook 48 uur duren alvorens uw nummer is overgezet vanuit de oude provider , voor een nieuw nummer is deze direct geactiveerd.

Tweede mogelijkheid is dat u naar een Orange shop gaat. Daar wordt een aanvraag gedaan voor eventueel nummer behoud of een nieuw nummer . Procedure voor activering van bestaand nummer is ook 48 uur een nieuw nummer ook weer direct geactiveerd. In de shop krijgt u ook een contract van uw abonnement en daar ziet u dan meteen uw klantennummer op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

Helaas wordt je in de orange shop in lommel gewoon weggestuurd met als antwoord als je online besteld bel dan ook maar de klantendienst!!!!

Een boze klant

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @mvla

 

Het is niet de bedoeling om van het kastje naar de muur te lopen.
Laat ons je rooksignalen blussen.
Leg je even duidelijk uit wat er juist aan de hand is?

 

Start misschien een nieuw topic, dan kunnen onze andere Tribers misschien ook helpen.

 

Zonnegroet

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@mvla  schreef:

Helaas wordt je in de orange shop in lommel gewoon weggestuurd met als antwoord als je online besteld bel dan ook maar de klantendienst!!!!

Een boze klant


Dat zou ik echt niet zomaar laten. Melden aan de klantendienst (via messenger of twitter, heb je nadien altijd nog een spoor) en desnoods ook via de ombudsdiesnt. Dit kan echt niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen