annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Topic gestart op: 27-05-19 13h16

Antwoorden: 6 antwoorden

jonas1
Aspirant scout

Hoe activeer ik mijn simkaart?

OPGELOST

hallo ik ben nieuw in orange hoe maak ik me simkaart actief en wat is het klantenummer

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@jonas1  er zijn verschillende mogelijkheden om klant te worden en uw simkaart actief te maken. 

De eerste mogelijklheid is dat als u online uw gsm abonnement afgesloten heeft dat u uw gegevens moet in geven. U kan daar kiezen voor nummer behoud of nieuw nummer aanvragen. Vervolgens wordt er een simkaart naar u thuis gestuurd met een bijbehorende brief. In die brief staat een link en die ziet er zo uit : www.orange.be/activeren . Klik op de link en uw nummer en abonnement wordt geactiveerd. U dient hierbij het bestelnummer in te geven wat er in de brief staat. Op het moment dat u geactiveerd bent dient u 48 uur te wachten alvorens u in de klantenzone een profiel an aanmaken om zo uw klantennummer te zien. Het kan ook 48 uur duren alvorens uw nummer is overgezet vanuit de oude provider , voor een nieuw nummer is deze direct geactiveerd.

Tweede mogelijkheid is dat u naar een Orange shop gaat. Daar wordt een aanvraag gedaan voor eventueel nummer behoud of een nieuw nummer . Procedure voor activering van bestaand nummer is ook 48 uur een nieuw nummer ook weer direct geactiveerd. In de shop krijgt u ook een contract van uw abonnement en daar ziet u dan meteen uw klantennummer op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@jonas1  er zijn verschillende mogelijkheden om klant te worden en uw simkaart actief te maken.