annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe alle sms'en van Orange stoppen?

Topic gestart op: 10-08-18 08h06

Antwoorden: 20 antwoorden

gsx3000
Ervaren verkenner

Hoe alle sms'en van Orange stoppen?

Weet er iemand hoe ik alle sms berichten van Orange kan stoppen. En eventueel deze via mail te ontvangen.

Labels (2)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
woutercools
Ervaren verkenner

Ik wil dit ook weten.

Ik heb enige tijd geleden op een webpagina beland in mijn klantenzone waar je kon aanpassen welke e-mail en sms-melding je wel en niet wil ontvangen, maar ik vind die pagina niet meer terug. Ik vermoed dat deze verwijderd is omdat dat toch niet werkte, want ik heb aangeduid dat ik geen sms'n meer wil ontvangen en ik krijg ze nog steeds.

Weet iemand waar ik die pagina toch kan vinden?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@woutercools

In uw klantenzone, in de tab "Mijn profiel" kunt ge aangeven welke mails je wel of niet wil ontvangen, maar sms'en ... daar vind ik nergens iets van terug ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
woutercools
Ervaren verkenner

Inderdaad, hier kan je enkel je e-mailmeldingen aanpassen.

Toch ben ik ooit op een pagina geweest met een tabel met vinkjes waar je dus je e-mailmeldingen en sms-meldingen kon aanpassen.

Ik vermoed dat die verdwenen is.
Kan er iemand van Orange misschien bevestigen dat dit zo is/was?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@woutercools

Ik heb toch nog iets in de klantenzone gevonden:

On der de tab "Mijn Tariefplan" ga je naar beneden tot "Opties en diensten activeren". Als voorlaatste item is daar "Notification". Klik rechts op het kleine driehoekje om details te zien. En daar staat dan een lijstje van sms'en van Orange die je wel of niet wenst te ontvangen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


woutercools
Ervaren verkenner

Deze stonden al uit. De eerste "sms-notificatie bundel opgebruikt" kan ik zelfs niet uitzetten.

Toch krijg ik nog sms'n om mee te doen aan wedstrijden, om mij te melden dan mijn factuur klaar staat om te betalen, enz.

Die pagina is dus echt verdwenen en we moeten die sms'n dus blijven slikken...

Leden met de meeste pluimen