annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe alle sms'en van Orange stoppen?

Topic gestart op: 10-08-18 08h06

Antwoorden: 20 antwoorden

gsx3000
Ervaren verkenner

Hoe alle sms'en van Orange stoppen?

Weet er iemand hoe ik alle sms berichten van Orange kan stoppen. En eventueel deze via mail te ontvangen.

Labels (2)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
gsx3000
Ervaren verkenner

Dit had ik al een tijdje gelden gevonden. Alles staat uit maar helaas krijg ik nog steeds voor van alles en nog wat smsjes van Orange.

0 pluimen
gsx3000
Ervaren verkenner

Ik ga jullie de details besparen. Mijn vraag aan de klantendienst was hoe ik er voor kan zorgen dat ik geen sms meldingen meer krijg van Orange en indien mogelijk wel via email. Oplossing is de simkaart uit mijn telefoon halen in een ander telefoon steken dan wachten op een sms berichtje van orange en er niet op reageren (wat ik nooit doe en ook geen enkele zin heeft) dan simskaart er terug uit en terug in mijn telefoon. Moest dit dan al werken het blijven voor mij vreemde praktijken. Alleen hoe lang het duurt voor ik dus zo'n sms berichtje met één of ander onweersmelding ga ontvangen weet ik dus niet op voorhand. En ondertussen kan ik dus mijn telefoon niet gebruiken.Ik heb het gevoel dat het daar op die helpdesk met de dag gekker word. 

Wat ik ook soms heb en ben allerminst rassist dat ik de persoon van de helpdesk niet goed versta ze spreken soms met een buitenlands/nederlands accent en als belg versta ik dat niet altijd even goed.

0 pluimen
gsx3000
Ervaren verkenner

Heb nog eens getelefoneerd naar Orange.

Na een keer of zes want het is altijd lekker druk denk ik ofwel te weinig medewerkers bij de helpdesk.

Nu kreeg ik een dame aan de lijn die me gewoon simpel heeft gezegd dat ze de smsjes zal stop zetten.

Dus blijkbaar kan het dus wel op een simpele manier.

Alhoewel eerst zien dan geloven is mijn motto geworden bij Orange.

Ben benieuwd.

Alex
Aspirant genezer


@gsx3000  schreef:

Heb nog eens getelefoneerd naar Orange.

Na een keer of zes want het is altijd lekker druk denk ik ofwel te weinig medewerkers bij de helpdesk.

Nu kreeg ik een dame aan de lijn die me gewoon simpel heeft gezegd dat ze de smsjes zal stop zetten.

Dus blijkbaar kan het dus wel op een simpele manier.

Alhoewel eerst zien dan geloven is mijn motto geworden bij Orange.

Ben benieuwd.


En? Heeft het gewerkt? Ben ook benieuwd 🙂

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat is idd wel een heel vreemde werkwijze die daar voorgesteld werd ... Ik zie daar echt de logica niet van in ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen