Mobiel
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
CandiceV
Aspirant genezer

Hoe de duur van je beltoon verkorten of verlengen voor de voicemail opneemt

Wist je dat je de duur van je beltoon kunt verlengen of verkorten voor de voicemail opneemt! Praktisch wanneer je altijd net te laat bij je telefoon bent bijvoorbeeld! Smiley Knipoog

Je kan beslissen of je telefoon, 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden zal rinkelen.

Bel een van de volgende codes. Daarna krijg je een boodschap om je keuze te bevestigen.
(Opgepast, dit is alleen voor abonnementen geldig!)

• **61*+32495955555*11*05# voor 05 seconden
  • **61*+32495955555*11*10# voor 10 seconden
  • **61*+32495955555*11*15# voor 15 seconden
  • **61*+32495955555*11*20# voor 20 seconden
  • **61*+32495955555*11*25# voor 25 seconden
  • **61*+32495955555*11*30# voor 30 seconden

Ziezo, Wat heb je gekozen? Smiley Vrolijk

Labels (1)
15 ANTWOORDEN
bram1989
Ervaren verkenner

Re: Hoe de duur van je beltoon te verkorten of verlengen voor de voicemail opneemt

Op hoeveel staat het standaard ingesteld ? 20 seconden ?

0 pluimen
Kaatje
Aspirant verkenner

Re: Hoe de duur van je beltoon te verkorten of verlengen voor de voicemail opneemt

Ik nam de 30 sec.....ik kreeg wel geen boodschap om dit te bevestigen.

Ik kreeg een melding van iets van een registratie....??

0 pluimen
Rafjel
Gewaardeerd verkenner

Deze werkwijze werkt jammer genoeg niet voor prepaid-kaarten! Hoe dient dit dan te gebeuren?

0 pluimen
Kristine
Aspirant scout

Altijd het zelfde kies je voor 30 seconden dan rinkeld de gsm 8 keer dat is ongeveer 12 seconden en dan is het het antwoord apparaat !!!!

promenade
Gewaardeerd verkenner

beste Candice, je vergeet er bij te vermelden dat dit enkel maar van toepassing is voor nummers met abonnement!

Rafjel
Gewaardeerd verkenner

Graag een antwoord op mijn vraag Candice?

0 pluimen
CandiceV
Aspirant genezer

@promenade heeft gelijk, het is alleen beschikbaar voor abonnementen. Ik zal mijn eerste bericht aanpassen, bedankt! Smiley Vrolijk

Maar waarom weet ik helaas niet @Rafjel, sorry, ik weet alleen dat dit hetzelfde is bij de andere operatoren. 

Candice

0 pluimen
Rafjel
Gewaardeerd verkenner

@CandiceV, graag nog in je omschrijving aanvullen dat deze werkwijze énkel geldt voor abonnementen, en NIET voor prepaid-kaarten.Smiley Knipoog

narcis
Aspirant verkenner

Als prepaid klant vind ik dit toch ook wel heel vervelend...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen