annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Installatielocatie aanpassen Orange Cloud op PC

Topic gestart op: 02-12-18 17h25

Antwoorden: 3 antwoorden

Bart100
Aspirant verkenner

Installatielocatie aanpassen Orange Cloud op PC

Goedeavond

1 Ik zit met onderstaand probleem, ik zou graag de orangecloud app installeren op mijn pc maar ik kan de installatielocatie of de locatie van de map op mijn windows niet veranderen. Ik heb de default installatielocatie zelfs in het register aangepast, nog wilt dit niet werken

2 In de orange app op IOS is er de mogelijkheid om "plaats vrij te maken" hier wordt dan gekozen om alle foto's behalve die tot 7 dagen terug niet te verwijderen. Is er een mogelheid dit te veranderen naar bv 1 maand?

 

Mvg Horemans

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Goedeavond

1 Ik zit met onderstaand probleem, ik zou graag de orangecloud app installeren op mijn pc maar ik kan de installatielocatie of de locatie van de map op mijn windows niet veranderen. Ik heb de default installatielocatie zelfs in het register aangepast, nog wilt dit niet werken

2 In de orange app op IOS is er de mogelijkheid om "plaats vrij te maken" hier wordt dan gekozen om alle foto's behalve die tot 7 dagen terug niet te verwijderen. Is er een mogelheid dit te veranderen naar bv 1 maand?

 

Mvg Horemans

Ugh @Bart100,

 

Interessante vragen, beste Triber!

 

1. De installatielocatie handmatig wijzigen veroorzaakt helaas problemen in het synchroonisatieproces .  De default installatielocatie kan niet worden gewijzigd.

 

2.  "Plaats vrij maken" blijft momenteel beperkt tot 7 dagen terug. Er zijn geen plannen om dit te verlengen tot één maand.

 

Water en vuur zijn altijd in harmonie

Totems Saluut

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bart100 antwoord op vraag twee is nee . Heb dit nagzien voor u maar die instellingen zijn niet wijzigen. Misschien is dit een rook signaal naar de Orange stamleden om dat in een toekomstige updtae te plaatsen.

Vraag 1 : ik gebruik zelf de website en geen app op de pc. Misschien is dat het probleem ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bart100
Aspirant verkenner

Bedankt voor de reactie Patrick, over vraag 1. Ik ben zelf een fervent gebruiker van onedrive, deze heeft een soortgelijk systeem waar al je cloud bestanden ook op een map op je pc toegangkelijk zijn. Dit vind ik persoonlijk veel handiger als ik door de verkenner navigeer. 

Mijn onedrive is echter beperkt tot 30gb, nu ik ben overgeschakeld naar Arend unlimited heb ik tot 500gb cloud opslag waar ik dan ook gebruik van wil maken zoals mijn onedrive.

Het probleem ligt hem echter in het formaat van mijn C schijf dat eerder beperkt is door de vele grafische programma’s.  Waardoor ik een 2 de schijf gebruik voor mijn data opslag...

 

ik had gehoopt rechtstreeks de klantendienst hierover te kunnen contacteren of toch al een reactie te hebben ontvangen van een Orange medewerker hieromtrend ( teleurgesteld ). 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen