annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

KLantenzone, rare kuren?

Topic gestart op: 11-07-19 12h58

Antwoorden: 16 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

KLantenzone, rare kuren?

Beste Tibers,

Toen ik zonet in mijn klantenzone (Orange.be), mijn verbruik voor mijn mobiel internet (flybox) van Easy internet, wou raadplegen, zijn er gegevens verdwenen. Geen Easy Internet te zien, niks. Alleen mijn factuur die ik moet betalen. Allen mijn Tempo verbruik kan ik wel goed zien en het klopt.

Ga ik via Flybox.home website, dan moest ik alles heringeven (nieuwe paswoord) en toen kon ik mijn verbruik zien. Vreemd dat al mijn berichten verdwenen zijn. Noppes.

Heeft Orange een update gedaan deze nacht? En waarom heeft Orange mij niet verwittigd?

Zijn er nog andere tribbers die iets gemerkt hebben?

Dit vraagt wel om uitleg, niet?

 

Labels (2)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Converted
Ervaren verkenner


@patrick2  schreef:
Grote Wijze 
Grote Wijze

Om de My Orange app te kunnen gebruiken, controleren we het mobiele nummer van de gebruiker. Wanneer dat is gebeurd, onthoudt het systeem je gedurende 30 dagen. Dit heet een 'cookie'. Als je de applicatie pas opnieuw gebruikt na deze 30 dagen, moet de nummerherkenning opnieuw worden uitgevoerd.


Ik heb sinds donderdag orange (tempo giga). Er staat dat ik 2 dagen moet wachten om toegang te krijgen tot de klantenzone. Maar we zijn zondag en het werkt nog steeds niet... Is dit door het weekend? Moet ik in werkdagen rekenen?

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Converted,

Zoals je al aangaf is het 2 dagen dat je moet wachten eer alles in orde is.

Let op:

- Het beste is de dagen in werkdagen te rekenen, want dan ben je zeker

- Hou er rekening mee, dat het maandag of uiterlijk dinsdag alles moet werken zoals het moet.

Voor de mensen die niet veel moeten bellen, is Tempo Giga een oplossing (ook als je veel data verbruikt, zoals ik).

Je hebt Tempo Touch, dan heb je +- 50 min bellen, eindeloos sms (denk ik) en 4 GB. Dat heb ik ook gehad, maar ik heb toch liever dat ik het wat zelf in de hand hou. Dir zowel voor bel- en data verbruik.

Voor ieders er wat wils 🙂

 

 

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner


@Surfer  schreef:

Converted,

Zoals je al aangaf is het 2 dagen dat je moet wachten eer alles in orde is.

Let op:

- Het beste is de dagen in werkdagen te rekenen, want dan ben je zeker

- Hou er rekening mee, dat het maandag of uiterlijk dinsdag alles moet werken zoals het moet.

Voor de mensen die niet veel moeten bellen, is Tempo Giga een oplossing (ook als je veel data verbruikt, zoals ik).

Je hebt Tempo Touch, dan heb je +- 50 min bellen, eindeloos sms (denk ik) en 4 GB. Dat heb ik ook gehad, maar ik heb toch liever dat ik het wat zelf in de hand hou. Dir zowel voor bel- en data verbruik.

Voor ieders er wat wils 🙂

 

 


Als het inderdaad dinsdag nog niet werkt is er iets anders aan de hand...

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Update news:

* Er is een technische storing bij Orange. De techniekers zijn bezig om het probleem op te lossen. Dit vernam ik, toen ik naar Orange had gebeld en de medewerker mij heeft uitgelegd. 

Als er morgen geen verbetering is, dan kan je terugbellen naar Orange.

Herinnering: Mijn gegevens 'overzicht' is blanco in mijn klantzone; vandaar dat ik vorige week plotseling niks zag. Zelfs mijn verbruik van Easy internet@home via Flybox.

Geduld oefenen is mijn tip  🙂

Surfer
Ervaren genezer

Update news:

* Nog geen verbetering van de klantenzone, waar ik mijn verbruik via pc niet kan zien (ook in andere browsers en iedem op een andere pc, nul komma nul). 

* Via gsm (langs Firefox) kan ik wel mijn verbruik zien in de klantenzone.

* Ik heb zonet bij het ontbijt, andere klantenzone topic te hebben gelezen en ziet er zo uit dat de klantenzone een zwakke broertje is bij Orange (dat gevoel heb ik wel). Enfin zul je zeggen, je kan toch te minste je verbruik zien via gsm. 

* Zou het niet handiger en éénvoudig zijn, als Orange op klantennummer van de klant, de diensten kan linken, die de klant bij hen afneemt. Maar dan ook alles, net zoals ik dit bij Telenet had. En niet dat de klant een account moet maken met z'n e-mail. Misschien een ideetje?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen