annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen berichten sturen

Topic gestart op: 11-10-18 09h35

Antwoorden: 9 antwoorden

JolienVdMaele
Gewaardeerd verkenner

Kan geen berichten sturen

OPGELOST

Al een aantal dagen kan mijn smartphone (iPhone 6) geen sms berichten verzenden. Ik merk dat dit probleem soms zichzelf oplost tegen de late namiddag. Maar de volgende dag doet het probleem zich opnieuw voor. 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@JolienVdMaele is het dat u naar niemand een sms kan sturen ? 

U kan de volgende stappen eens proberen om wat dingen na te kijken :

voer handmatig via uw nummer toetsen bord het volgende in : *#5005*7672# en druk op uw bel toets, dan moet u het volgende nummr zien +32495002530 , als dat niet zo is doet u het volgende , voer handmatig waar via uw nummer toetsenbord in **5005*7672*+32495002530# , dan weer op de bel toets. Dan is uw sms centrale weer opnieuw ingesteld. Deze stappen zijn natuurlijk alleen als u ziet dat het ene nummer er niet staat ingesteld. Laat maar iets weten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Jeroewn
Leidende verkenner

Zijn het dan echt smsen (groene berichtjes in je imessage), of zijn het imessage berichten (blauwe berichtjes in imessage) ?

JolienVdMaele
Gewaardeerd verkenner

Groene sms berichten in de berichten app.

patrick2
Wijze
Wijze

@JolienVdMaele is het dat u naar niemand een sms kan sturen ? 

U kan de volgende stappen eens proberen om wat dingen na te kijken :

voer handmatig via uw nummer toetsen bord het volgende in : *#5005*7672# en druk op uw bel toets, dan moet u het volgende nummr zien +32495002530 , als dat niet zo is doet u het volgende , voer handmatig waar via uw nummer toetsenbord in **5005*7672*+32495002530# , dan weer op de bel toets. Dan is uw sms centrale weer opnieuw ingesteld. Deze stappen zijn natuurlijk alleen als u ziet dat het ene nummer er niet staat ingesteld. Laat maar iets weten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


emmalineboelens
Aspirant verkenner

Beste

Ik weet dat dit al een topic van 2 jaar geleden is, maar ik heb hetzelfde probleem. 
Ik heb alle nummers die u hebt gegeven al geprobeerd en ik krijg telkens een melding met “fout bij uitvoeren verzoek. Ongeldige fout” 

Ik kan zelf bellen naar anderen, maar geen berichten sturen. Anderen kunnen mij ook niet bellen want zij krijgen de mededeling dat mijn nummer niet in gebruik is. 
Ik ben nog maar enkele weken overgeschakeld naar orange en tot vorige week woensdag kon ik wel nog berichten versturen en waren er geen problemen. 

Leden met de meeste pluimen