annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik met een Shape-abonnement een smartphone via gespreid betalen aanschaffen?

Topic gestart op: 08-06-18 15h26

Antwoorden: 3 antwoorden

Revel
Aspirant verkenner

Kan ik met een Shape-abonnement een smartphone via gespreid betalen aanschaffen?

Hallo,

Ik heb via mijn werk een Shape Intense abonnement. Kan ik hiermee ook gebruik maken van jullie aanbieding voor gespreid betalen bij de aankoop van een nieuwe smartphone?

Mvg,

Revel

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ik heb via mijn werk een Shape Intense abonnement. Kan ik hiermee ook gebruik maken van jullie aanbieding voor gespreid betalen bij de aankoop van een nieuwe smartphone?

Mvg,

Revel

Ugh Revel,

 

Een toestel op krediet (gespreid betalen) is gelinkt aan residentiële tarieven. Jij hebt echter een businesstarief (Shape Intense). Ik kan je aanraden om een oogje te werpen op onze business-formules.

 

 

Totems 🐺groet

0 pluimen
Revel
Aspirant verkenner

De enige oplossing die ik daar zie is het Hardware Bonus Programma. Maar daar tekent mijn werkgever niet op in (dat had ik voordien al gevraagd).

Of zie ik iets over het hoofd?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

De enige oplossing die ik daar zie is het Hardware Bonus Programma. Maar daar tekent mijn werkgever niet op in (dat had ik voordien al gevraagd).

Of zie ik iets over het hoofd?

Ugh! @Revel

 

Klopt, het is de werkgever die samen met Orange kijkt wat er in het pakket zal zitten. Dat is bij elke werkgever anders. Naast dat Hardware Bonus Programma is er geen mogelijkheid om aan de residentiële tarieven een smartphone te verkrijgen aan een verminderde prijs met een Business tarief. 

 

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen