annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan je Motorola G5s Plus combineren met abonnement?

Topic gestart op: 21-02-18 21h03

Antwoorden: 2 antwoorden

Robbelego
Aspirant verkenner

Kan je Motorola G5s Plus combineren met abonnement?

Hallo Tribers

 

Ik heb eens gehoord bij kenissen en ook veel online gelezen, en de Motorola moto G5s Plus lijkt een heel interessante gsm. 

Ik (en blijkbaar vele anderen) zou deze GSM graag aanschaffen en ik houdt ook wel van het combineren van (Orange) abonnementen met wat meer geld om een gsm af te betalen.

Daarom zou ik dit toch wel eens op de tafel van de community willen leggen Smiley Erg vrolijk

 

P.S. Ik zou hem dan ook wel willen testen Smiley Knipoog

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Robbelego  schreef:

Hallo Tribers

 

Ik heb eens gehoord bij kenissen en ook veel online gelezen, en de Motorola moto G5s Plus lijkt een heel interessante gsm. 

Ik (en blijkbaar vele anderen) zou deze GSM graag aanschaffen en ik houdt ook wel van het combineren van (Orange) abonnementen met wat meer geld om een gsm af te betalen.

Daarom zou ik dit toch wel eens op de tafel van de community willen leggen Smiley Erg vrolijk

 

P.S. Ik zou hem dan ook wel willen testen Smiley Knipoog


Ugh @Robbelego,

Inderdaad, beste aspirant verkenner, heel interessante toestel.

In de vallei der toestellen vind ik helaas niet de Motorola G5s Plus. Maar het was wel een vruchtbare zoektocht.

Totem - Grote Wijze - vond namelijk volgende Motorola toestellen met abonnement.

🐺 Totems Saluut 🐺

0 pluimen
Jurgen
Ervaren verkenner

Die MOTO G en Z reeks zijn idd uitstekende toestellen. Zelf dolgelukkig met mijn G4.
Maar of dit in combi ooit te krijgen zal zijn is maar de vraag...

Leden met de meeste pluimen