annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht niet behandeld door klachtendienst

Topic gestart op: 21-10-18 21h07

Antwoorden: 16 antwoorden

Moondust
Ervaren verkenner

Klacht niet behandeld door klachtendienst

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
VirginieSedeyn
Rekruut scout

Ref 2416349

ik wou de overstap maken als zelfstandige naar orange en deed dit om alle risico s te vermijden al op 15 november om zeker te zijn dat ze alles konden aansluiten op 21 december. Een medewerker v Orange maakte en fout en nu doen jullie zelf niet de moeite dit recht te zetten, terwijl dat dit mijn inkomen is. Ik ben zwaar teleurgesteld en laat het er niet bij.

Virginie Sedeyn

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ref 2416349

ik wou de overstap maken als zelfstandige naar orange en deed dit om alle risico s te vermijden al op 15 november om zeker te zijn dat ze alles konden aansluiten op 21 december. Een medewerker v Orange maakte en fout en nu doen jullie zelf niet de moeite dit recht te zetten, terwijl dat dit mijn inkomen is. Ik ben zwaar teleurgesteld en laat het er niet bij.

Virginie Sedeyn

Ugh @VirginieSedeyn,

 

Ik vind het net als @Cdt24801 een zeer spijtige zaak voor je, beste Triber :-(. En onze Orange-stamleden spannen zich hard in om dit euvel snel op te lossen.

 

Heb je intussen al meer nieuws?

 

Ga waarheen de wind je brengt

Totems Saluut

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@VirginieSedeyn

Ik vind het zeer jammer wat u overkomt maar wij hier op Tribe gaan u helaas niet kunnen helpen en wij kunnen aan heel het verhaal ook niets doen. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten die hier op dit forum ervaringen en tips uitwisselen.

Af en toe zul je inderdaad een Orange medewerker zien iets posten, maar dat zijn moderators wiens taak het is dit forum in goede banen te leiden. Ook zij kunnen u niet verderhelpen en verwijzen u door naar de klantendienst...

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het een zeer spijtige zaak vind wat u overkomen is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Ugh @Moondust,

 

Het klopt dat de Orange-stamleden van de klachtendienst streven om je een antwoord te bezorgen binnen de 5 werkdagen.

 

Legde je klacht neer via de ombudsdienst, dan contacteren ze je binnen de maand. Deze dienst is namelijk afhankelijk van externe diensten. 

 

De Orange-stamleden staan trouwens ook paraat voor jou telefonisch (5000) of via de sociale kanalen Facebook & Twitter.

 

Maar kunnen wij je verder helpen hier op het forum Tribe?

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totem 🏹

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen