annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht niet behandeld door klachtendienst

Topic gestart op: 21-10-18 21h07

Antwoorden: 16 antwoorden

Moondust
Ervaren verkenner

Klacht niet behandeld door klachtendienst

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Moondust
Ervaren verkenner


@Totem  schreef:

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Ugh @Moondust,

 

Het klopt dat de Orange-stamleden van de klachtendienst streven om je een antwoord te bezorgen binnen de 5 werkdagen.

 

Legde je klacht neer via de ombudsdienst, dan contacteren ze je binnen de maand. Deze dienst is namelijk afhankelijk van externe diensten. 

 

De Orange-stamleden staan trouwens ook paraat voor jou telefonisch (5000) of via de sociale kanalen Facebook & Twitter.

 

Maar kunnen wij je verder helpen hier op het forum Tribe?

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totem 🏹


Een antwoord binnen de 5 dagen, mag gerust een dag langer maar ondertussen al een maand zonder enige reactie is er toch wel lichtelijk over.

 Ik heb al via de klantendienst (5000) contact gehad. En ook via de website van Orange. (Facebook gebruik ik niet).

 

Verder helpen? Dat weet ik niet.

Het probleem.

Ik zit met een zeer slechte ontvangst binnenhuis (dit is door de klantendienst bevestigd) en dus ben ik op zoek naar een oplossing. Dus zou een femtocel de oplossing zijn. Maar deze kan ik blijkbaar niet krijgen omdat ik met een herlaadkaart werk. Ook al heb ik gelezen dat er nog zijn die in dezelfde situatie zitten en wel een femtocel hebben ontvangen)

Dus nu wou ik weten waarom ik geen femtocel kan ontvangen.

  • Werkt een prepaidkaart anders dan een abonnement? (Ik dacht van niet)
  • Niet lang genoeg klant? (Meer dan 20 jaar, ik ben bij Mobistar begonnen en mee naar Orange overgegaan)
  • Ik na ontvangst toch van operator zou veranderen? (Ik zou niet weten waarom, ik was altijd tevreden van de service, en de femtocel zou bij een andere operator toch niet werken)
  •  

Vandaar dat ik nu met de klachtendienst in contact had willen komen om een oplossing te zoeken, maar misschien dat U hier iets kan aan doen?

0 pluimen
H_Dh
Aspirant verkenner

Hallo,

Sinds een paar weken vermindert het belkrediet van mijn temp zonder dat er gebeld wordt of data gebruikt wordt.  Orange support is stilaan een frustratie aan het worden.  

- helpdesk is vriendelijk maar na 3x contact geen oplossing, wel soms tegenstrijdige aanbevelingen. Vermelding dat men prioriteit ging geven, maar nog steeds geen feedback.

- Melding via email met screenprints & info (23/12/2018) met belofte dat men binnen de drie werkdagen ging contact opnemen. Blijkbaar is de definitie van een werkdag bij Orange niet hetzelfde als bij ons...

We hebben de tempo prepaid reeds jaren maar wanneer het belkrediet op nul komt. schakelen we over naar een abonnement bij een andere provider.

De helpdesk van Telenet lijkt beter te werken.

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Sinds een paar weken vermindert het belkrediet van mijn temp zonder dat er gebeld wordt of data gebruikt wordt.  Orange support is stilaan een frustratie aan het worden.  

- helpdesk is vriendelijk maar na 3x contact geen oplossing, wel soms tegenstrijdige aanbevelingen. Vermelding dat men prioriteit ging geven, maar nog steeds geen feedback.

- Melding via email met screenprints & info (23/12/2018) met belofte dat men binnen de drie werkdagen ging contact opnemen. Blijkbaar is de definitie van een werkdag bij Orange niet hetzelfde als bij ons...

We hebben de tempo prepaid reeds jaren maar wanneer het belkrediet op nul komt. schakelen we over naar een abonnement bij een andere provider.

De helpdesk van Telenet lijkt beter te werken.

Ugh @H_Dh,

 

Heel jammer :-(!

 

Heb jij reeds contact opgenomen met onze Orange-stamleden via de sociale kanalen Facebook & Twitter

 

Zij kunnen je dossier bekijken en een oplossing zoeken voor je probleem.

 

Hou je ons op de hoogte?

 

Het regent kleurrijke pluimen

  Totems Saluut

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moondust het is ff lezen maar geen probleem heb dat er graag voor over om andere te helpen. 

Dit onderwerp heb ik vaker langs zien komen en heb er al wat antwoorden op gegeven en zal een aantal antwoorden geven op uw vragen of de situatie die u nu mee maakt. 

Om een femtocel te ontvangen moet u inderdaad een abonnement hebben binnen Orange. Het is een bepaalde voorwaarde binnen Orange om deze te kunnen ontvangen. De mensen die er eentje hebben ontvangen hebben een abonnement anders zouden deze geen hebben ontvangen. 

Moest u nu internet hebben via Orange kan u bellen via wifi activeren dat is gratis bij Orange , gebruik het zelf ook in verband met slecht ontvangst , maar dat werkt perfect heb daar goede ervaringen mee. Hopelijk heb ik u een beetje kunnen helpen moest u nog vragen hebben stel ze maar en zal proberen u verder te helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Even op inpikken: ik heb een femtocel en heb inderdaad een abonnement. Ik heb wel hier op het forum vermeld dat ik een reserve gsm heb met een prepaid kaart, en die werkt evenzeer met de femtocel, het is dus inderdaad geen technisch maar een politiek issue. De femtocel straalt het Orange signaal in de huiskamer opnieuw uit en iedereen met een Orange simkaart kan dat signaal oppikken, ongeacht het type. Maximaal vier tegelijk.

Om een femtocel aan te vragen dus: een abo hebben is een voorwaarde, maar niet om technische redenen.

Het alternatief, bellen over WiFi, dat is een ander verhaal: hier is WEL een technische reden aan vastgeknoopt: uw foon moet compatibel zijn met deze technologie! En er zijn eigenlijk niet zo heel veel foons die dat kunnen ... Het is dus niet zomaar voor iedereen weggelegd, jammer genoeg ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen