annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LOVE: Dubbele data met Arend?

Topic gestart op: 04-04-18 22h27

Antwoorden: 24 antwoorden

jonas_dg
Aspirant verkenner

LOVE: Dubbele data met Arend?

OPGELOST

Ik heb momenteel een Love abonnement in combinatie met een Koala GSM abonnement. Als ik overstap naar een Arend abonnement heb ik zogezegd onbeperkte data. Ik lees echter dat dit beperkt is aan 20GB volle snelheid. Wordt dan met Love die beperking verhoogd naar 40GB?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bart_
Ervaren verkenner


@jonas_dgschreef:

Ik heb momenteel een Love abonnement in combinatie met een Koala GSM abonnement. Als ik overstap naar een Arend abonnement heb ik zogezegd onbeperkte data. Ik lees echter dat dit beperkt is aan 20GB volle snelheid. Wordt dan met Love die beperking verhoogd naar 40GB?


Nee, die 20Gb blijft, maar je kan verder surfen aan lagere snelheid. Zelf al ervaren dat je wel nog wat kan opzoeken op internet, maar streamen is bijna niet te doen...

Afgezien daarvan is 20Gb pop zich best veel. Normaal kom ik daar niet over... maar jij bent misschien een extreme grootgebruiker?  Smiley Knipoog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
Sloebers
Veteraan verkenner

Ik kan met mij orange tv app live tv kijken dat gaat perfect maar eene cheetah of koala gaat dat ook met gsm gewoon orange tv app downloaden u kunt kijken als love trio bent

mechanik
Veteraan verkenner

Dat gaat inderdaad maar de data die je daarvoor verbruikt gaat wel van je maandelijkse bundel af....

Sloebers
Veteraan verkenner

Ja dat waar wat u zegt dat kan ik niet ontkennen 

Sloebers
Veteraan verkenner

Ik heb ook telenet gehad ik heb dat buiten gegooid om dat die te duur zijn ik had een basispakket 150g surf volume met Kong erbij maar ik betaalde ongeveer 80€ euro nu heb orange love trio met gsm arend ik betaal nu 79€ voor 750g surf volume dat is voordeliger dan telenet maar aan alles zijn voor n'a delen maar ik was konten van Telenet alleen beetje te duur ik ben nu bij orange dat is voordeliger dan bij Telenet. Want ik woon alleen en meer surf volume altijd mooi mee genomen begrijpje mij nu. extra films tickets winnen als trouwe klant is ook mooi meegenomen en zo voort dus ben nu ook tevreden van Orange love trio pakket met arend maar gij moet minstens één gsm abonnement pakken wilt u Orange love trio of love duo dat mogt van mij ook anders zijn het is nu zo

mechanik
Veteraan verkenner

langs de ene kant kun je zeggen dat je data genoeg hebt maar door een stom toeval ben ik er eens achtergekomen dat ik mijn data op 1dag en een half er had doorgejaagd ... tegen dat ik het besefte had ik al 19,5 GB versluist .... langs de andere kant mag dat data volume ook wel verdubbeld worden als je weet dat je 40€ betaald ....

Leden met de meeste pluimen