annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love geactiveerd, maar klantenzone zien up to date

Topic gestart op: 20-07-18 13h10

Antwoorden: 4 antwoorden

elsrita
Gewaardeerd verkenner

Love geactiveerd, maar klantenzone zien up to date

OPGELOST

Na activatie van televisie en internet met Love abonnement op 12/07, zouden de gegevens moeten geupdate zijn binnen 24 uur in de klantenzone. We zijn de 20ste, en dit is nog steeds niet gebeurd.

Ook de verdubbeling van de data is niet zichtbaar, en de oudste loopt stilaan naar de limiet van haar Koala abonnement met 4GB (waar dus ondertussen 8GB zou moeten zijn sinds één week).

We hebben al wel een eerste tussentijdse factuur ontvangen na reeds 2 weken (maar zonder tv of internet vermeld)???

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
elsrita
Gewaardeerd verkenner

Eindelijk is alles zichtbaar, 2 mobiele (Koala) + internet + televisie. Alleen komt dit pakket op 99€ ipv 89€ (ik heb ingetekend op LOVE!) Nog maar eens een email gestuurd via de hulp link.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Cleopatra
Veteraan verkenner


@elsrita  schreef:

Na activatie van televisie en internet met Love abonnement op 12/07, zouden de gegevens moeten geupdate zijn binnen 24 uur in de klantenzone. We zijn de 20ste, en dit is nog steeds niet gebeurd.

Ook de verdubbeling van de data is niet zichtbaar, en de oudste loopt stilaan naar de limiet van haar Koala abonnement met 4GB (waar dus ondertussen 8GB zou moeten zijn sinds één week).

We hebben al wel een eerste tussentijdse factuur ontvangen na reeds 2 weken (maar zonder tv of internet vermeld)???


Hey, 

is je internet en TV installatie al achter de rug? Indien niet, zal je pas de dubbele data zien na je installatie. 

Indien wel, zou het intussen ok moeten zijn. aangezien je vermeldt dat je geen internet en Tv staat op je factuur en je installatie is achter de rug, is je internet en TV op een andere klantencode. Even de klantendienst contacteren en zij zetten al je gegevens op één klantencode! 

De klantenzone volgt wel als alles ok is 🙂

 

Ik hoop dat dit wat helpt

 

Greetz

Cleo

elsrita
Gewaardeerd verkenner

Net nagekeken, de klantcode van gsm en televisie+internet aansluiting zijn dezelfde.

In de mail die ik terug heb gekregen NA de aansluiting is dezelfde klantnummer vermeld als in de mails voor de gsm, én dezelfde als op mijn eerste factuur.

Ook al gebeld met nr 5000, ze konden niets voor me doen voor maandag, en als ondertussen de data overschreden word, moet ik bijbetalen ??? Dit is een slechte eerste kennismaking met de hulplijn.

 

0 pluimen
elsrita
Gewaardeerd verkenner

Eindelijk is alles zichtbaar, 2 mobiele (Koala) + internet + televisie. Alleen komt dit pakket op 99€ ipv 89€ (ik heb ingetekend op LOVE!) Nog maar eens een email gestuurd via de hulp link.

00
Ervaren verkenner

Ik zit met hetzelfde probleem. Helaas.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen