annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meerdere modems op zelfde flybox abonnement mogelijk?

Topic gestart op: 11-03-19 15h58

Antwoorden: 7 antwoorden

Italia
Aspirant verkenner

Meerdere modems op zelfde flybox abonnement mogelijk?

OPGELOST

Ik heb thuis een flybox@home modem met abonnement (20 euro) en zou een tweede flybox modem willen kopen om te gebruiken in ons (Belgisch) buitenverblijf. Kan deze op hetzelfde abonnement gebruikt worden? Koop ik dan een nieuwe flybox en simkaart aan? Wat is de prijs hiervan?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Italia u kan perfect een twee flybox aankopen met simkaart. De flybox met simkaart kan u zelfs dacht ik ook mee nemen naar uw buitenverblijf deze zijn niet op adres geregistreerd. Meenemen is natuurlijk de goedkoopste oplossing maar ene erbij aankopen kan ook een optie zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
digiboy40
Leidende verkenner

Neem gewoon je Flybox mee naar je buitenverblijf? Enkel een stopcontact nodig:)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Italia u kan perfect een twee flybox aankopen met simkaart. De flybox met simkaart kan u zelfs dacht ik ook mee nemen naar uw buitenverblijf deze zijn niet op adres geregistreerd. Meenemen is natuurlijk de goedkoopste oplossing maar ene erbij aankopen kan ook een optie zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


DannyB
Gewaardeerd verkenner

Hoe kan ik het verbruik van beide modems dan in mijn klantenzone overzicht terugzien? Momenteel kan ik er maar 1 zien terwijl ik twee modems heb.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoe kan ik het verbruik van beide modems dan in mijn klantenzone overzicht terugzien? Momenteel kan ik er maar 1 zien terwijl ik twee modems heb.

Ugh @DannyB,

Wat @patrick2 zegt is correct, maar als je twee flybox op dezelfde klantencode zijn zal je beide in je klantenzone kunnen zien. Je kan dus beide flybox op een klantencode samenzetten via deze link.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Leden met de meeste pluimen