annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange App herkent mijn nummer niet

Topic gestart op: 29-04-18 16h47

Antwoorden: 7 antwoorden

andreas
Aspirant verkenner

My Orange App herkent mijn nummer niet

Mijn orange app herkent mijn nummer niet en ben 100% zeker dat ik mijn nummer juist invul. Weet iemand hier een oplossing voor?

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cleopatra
Veteraan verkenner


@andreas  schreef:

Mijn orange app herkent mijn nummer niet en ben 100% zeker dat ik mijn nummer juist invul. Weet iemand hier een oplossing voor?


Hallo, 

 

Het duurt 24 uur voorarleer de My orange app je nummer herkent. 

Dan zou het ok moeten zijn. Lukt het niet, even de simkaart in en uitsteken en dan zou het wel moeten lukken. 

 

Greetz 

cleo

sarahs
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Ik heb dit ook zeer regelmatig. Het werkt wel vlotter als ik de app open terwijl ik verbonden ben met 4G, dan wanneer ik verbonden ben met wifi. Maar dan nog krijg ik soms de hele inlogprocedure opnieuw, krijg ik een code toegestuurd, waar de app vervolgens niet op reageert. Als ik de app dan helemaal sluit en opnieuw begin, geraak ik meestal wel ingelogd.

Nog mensen met dit probleem? Is er een oplossing in de maak om dit gebruiksvriendelijker te maken?

Mvg.

Sarah

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@sarahs heb het nu ook recent mee gemaakt maar denk dat er ergens een klein technisch probleem is maar met een update of iets wordt dat opgelost .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
sarahs
Gewaardeerd verkenner

@patrick2, hopelijk, ik ben klant sinds juni en heb dit probleem vanaf toen al. Ben er voor langs geweest bij Orange Shop maar ze konden enkel de tip geven om 4G te gebruiken ipv Wifi. Hopelijk is het snel opgelost! 🤞

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen